„Kõige keerulisem on vähendada suhkrusisaldust juba poelettidel olevatel toodetel, sest need maitsed on inimestele tuttavad – suhkrusisalduse muutmine nendes muudab ka maitset ning see ei pruugi kõigile meelt mööda olla,“ sõnas Tere AS turundusjuht Katrin Tamm.

„Kõik uued tooted, mida turule toome, sisaldavad oluliselt vähem lisatud suhkruid, kuid näiteks YOFIRi keefirijogurtite magusus tuleb ainult lisatud puuviljadest,“ lisas Tamm.

„Piim on tervislik ning samuti peab olema tervislik ka kõik uus, mida turule toome. Inimesed teevad aina enam trenni ning jälgivad hoolega, mida nad endale sisse söövad. Seda on näha ka FITi kõrge valgusisaldusega toodete müügiedust – need on spordisõprade ja teadlikult toituvate inimeste poolt hästi vastu võetud,“ rääkis Katrin Tamm.