Delfi poole pöördus hulk murelikke Luminori kliente, kelle sõnul oli esmaspäeva hommikust saati panga internetipank maas.

"Luminori internetipank on täna hommikust saadik maas olnud - ning infot juhtunu põhjustest pole pangast praktiliselt võimalik saada," teatas üks lugeja.

"Luminor panga teenuste kvaliteet viimasel ajal alla poole arvestust. Kliente hoiatati panga teenuste võimalikest häiretest homme 09.07, kuid reaalselt puudub võimalus internetipangele juba täna.Puhkan ja soovin teostada ülekandeid majutusautustele," oli lugeja Meelis murelik.

Vastab Luminori kliendikommunikatsioonijuht Martin Kõrv:

"Hetkel on tõrked meie internetipanka sisse logimisel. Vastav teade on lisatud ka meie kodulehele," rääkis Kõrv.

"Tegeleme aktiivselt selle tõrke kõrvaldamisega, kahjuks ei ole hetkel teada, millal täpselt tõrge kõrvaldatud saab. Mõistame, et internetipanga tõrge võib valmistada kliendile ebameeldivusi ja palume selle pärast vabandust," lisas ta.

Küsimusele, mida peaksid tegema kliendid, kellel on kiireloomulisi makseid vaja teha või kuidas olukord kompenseeritakse, Luminorilt vastust saada ei õnnestunud.

Kõrvi sõnul ei puuduta tõrge kaardimakseid ja sularahatehinguid Luminori pangakaartidega.

Korv täpsustas hiljem, et probleem sai lahendatud umbes 18.40 paiku esmaspäeva õhtul.