Kui potentsiaalsed kliendid külastavad lehekülge ThredUp, jõuavad nendeni regulaarselt teated, kui palju teised ostjad samal leheküljel osteldes säästnud on, kirjutab The New York Times.

Üks selliseid sõnumeid on näiteks: "Alexandra Anaheimist säästis just enda ostult 222 dollarit". Selline teade pannakse konkreetse toote kõrvale, mida selliselt reklaamitakse.

Strateegia, mida selliste teadete näol kasutatakse on inimeste hirm heast pakkumisest ilma jääda. Samuti mängitakse psühholoogiliselt sellele, et inimesed tahavad alateadlikult üksteisele sarnaneda.

Tegelikult teates esinenud Alexandrat ei ole olemas ja teade on arvuti poolt genereeritud. Teade pannakse kokku nimede listist, asukohtadest ja lisatakse toode, mida esitletakse äsjase ostuna.

Veel trikitamise viise

Selliseid inimeste segadusse ajamise viise, mille läbi neid ostma meelitada on veel. Üks nendeks on see, kui nõustud ostu vormistamisel reklaamide saatmisega enda meiliaadressile. Sellest loobumiseks aga kõrval või kuskil all on peidetud näiteks halli värviga ja väikselt, mida tuleb eraldi otsida. Nõustumise nupp on aga tavaliselt suur, värviline ja silmapaistev.

Veel üks variant on pakkumised, mis kutsuvad mõnda teenust näiteks kolm kuud tasuta proovima. Selliste pakkumiste puhul on neid väga kerge vastu võtta, kuid hiljem tellimusest loobumine on tehtud keeruliseks. Kuna aga mõne inimese kannatus võib katkeda, võibki ta selle eest maksma jääda, kuna ei oska loobuda.

Lisaks võib kohata internetist tellimisel, et maksma asudes on lisandunud mõned lisatasud, mis on varem tähelepanuta jäänud ja hind kokku tuleb märgatavalt kõrgem, kui algselt arvatud.