Palju kõmu tekitanud saatesse "Mängi ja võida" helistanud inimestel on võimalik paluda helistamisega kaasnenud suured tasud tagasi. "Ludolink on koostöövalmis probleemi lahendamiseks. Täna hommikul suurem osa inimestest said raha tagasi. Vaadake oma pangaarved üle," teatab saate vaataja ja raha kaotanud inimene Facebooki grupis "Mängi ja võida ohvrid".

Kui eile oli paljudel veel kahtlus, et saate tootjad ei pruugi neile raha tagasi saata, siis täna õnneks on olukord muutunud. "Minu laekumine pidi olima kõige hiljem kolmapäeval. Nüüd enam ei vasta keegi, isegi telefoni number mitte. Firma pani ukse lukku vist ja nüüd jäävad rahad saamata. Viimane vestlus sekretäriga, kuis ta oli ta ise ka mures, kuna ei saa raamatupidajat ega juhatajat kätte," kirjutas murelik lugeja Delfile neljapäeval.

Paljud saatesse helistanud inimesed on kaotanud sadu eurosid, mis on lisatud nende mobiiliarvele. Mobiilioperaatorid on pöördunud klientide poole, kes juulikuus saatesse lühikese aja jooksul palju on helistanud kui ka kutsunud inimesi üles enda operaatori poole pöörduma, et võimalusel saatesse helistamiseks kulutatud summa kompenseerida.

"Praeguseks on koos otse mängukorraldaja poole pöördunud helistajatega kahju kannatanud üle 500 Tele2 kliendi, keda oleme ka kompenseerimisega aidata saanud," teatas Tele2 esindaja Liisa Johanna Lukk Kasulikule.

Sotsiaalmeedialehel teatavad veel paljud saate vaatajad, et on tänase jooksul enda raha mängu tootjatelt tagasi saanud. "No minul olid kõned tehtud 11.06.2019. Siis veel selget infot ei olnud. Esmaspäeval kirjutati, et makstakse nädala jooksul tagasi. Täna nüüd siis sain," teatab üks saates raha kaotanud inimene.

Kas ja kuidas raha tagasi saada?

Mängi ja võida tootmismeeskonna sõnul saavad kliendid võtta nendega ühendust, kui neil on
tagasimaksetaotlus e-posti aadressil: info@mangijavoida.com või telefoninumbril: +3726006639.

"Hindame iga juhtumit eraldi, kas tagasimaksete tegemine on õigustatud," täpsustas saate tootmismeeskond.

"Soovime teile teatada, et interaktiivsest otsesaatest Mängi ja Võida on kokku olnud üle 300 võitja. Mängi ja Võida tingimustes on määratletud, et auhindade maksmise aeg on 45 päeva. Meie eesmärk on siiski auhinnad välja maksta nii kiiresti kui võimalik, enamikul juhtudel ajakavast oluliselt varem. Kõik Mängi ja Voida võitjad (kuni 15.7.), kes on meile oma makse üksikasjad esitanud, on juba auhinnaraha kätte saanud. Suurimaks võidusummaks, mida saates osaleja oma
teadmiste eest saanud on 1000 eurot. Lühikese tegutsemisaja jooksul on interaktiivne otsesaade Mängi ja Võida võitudeks välja andnud üle 42 000 euro," teatas tootmismeeskond.

Sotsiaalmeedialeheküljel selgub juba raha tagasi saanud inimeste kogemusest, et kompenseeritakse kõned, mis on tehtud enne 20.06.2019. Pärast seda juhtis tarbijakaitseamet tähelepanu, et saatesse helistamise hinda ei olnud piisavalt selgelt kuvatud.

Mäng lõpetab tegevuse

Kanal 2 "Mängi ja võida" viimane saade on eetris täna, 02.08. Kanal 2 programmijuht Kaspar Kaljaskommenteeris eelmisel nädalal Kasulikule, et saade „Mängi ja Võida“ on Kanal2 suvine eriprojekt, mille eesmärk on testida erinevaid tehnilisi lahendusi ja võimalikke saatejuhte.

"Meil telekanalina pole olnud alust kahtlustada saate tootjat pahatahtlikkuses ja ebaausates võtetes, kuna kahekümne aastase telemängude kogemusega firmal pole sarnaseid olukordi varem ette tulnud ja suheldes ka kolleegidega naabermaadest, nt Soomes kus sarnane mäng leiab samuti igapäevaselt aset pole säärast olukorda ja süüdistust varem ette tulnud," rääkis Kaljas mängu tootjatest.

Saate tootja vabandab kõigi televaatajate ees ja eilsed mängijad, kelle õiglustunnet eilne saade riivas võivad aadressil info@mangijavoida.com esitada oma reklamatsioonid ja tootja on lubanud need lahendada.

Mured kohe algusest

"Mängi ja võida" saate kohta on mitmed lugejad Delfile teatanud, et nende meelest ei ole tegemist õiglase telemänguga, kuna eetrisse saajaid on vähe ning iga vastamata kõne eest võetakse helistajalt samuti tasu 1,5 eurot kõne kohta.

Mängu helistamise eest hoiatas Tarbijakaitse juuni keskpaigas, et tarbijad peaksid tasulistele numbritele helistades olema tähelepanelikud.

Inimeste telefoniarved on ulatunud isegi 500 euroni. Delfile kirjutas lugeja, kes kurtis, et püüdis osa võtta Kanal 2 telemängust "Mängi ja Võida". Lugeja püüdis helistada stuudiosse sadu kordi, et liinile pääseda, kuid see tal ei õnnestunudki. Selle asemel sai ta ligi 500-eurose kõnearve.

"Lootsin saada liinile. Arvasin, et tasu on siis, kui ma ka liinile saan. Tihti oli hoopis nii, et kõne lihtsalt katkes pärast helistamist või ei saanud üleüldse ühendust numbriga," kirjeldas ta.