Kasuliku toimetus sai kirja murelikult kodanikult, kes proovis teise augusti hommikul Viimsi Keskuse sularahaautomaadist välja võtta 510 eurot, kuid automaat andis teada, et tehingut ei ole võimalik teostada. Hiljem internetipangast järele vaadates oli summa sealt maha võetud, nagu klient oleks saanud kätte 510 eurot, mida ta tegelikult ei saanud.

“Olen olnud ühenduses kõikide pankade ja seda Luminori sularahaautomaati haldava ettevõttega. Kõikjalt on vastused väga tõrjuvad ja suhtumine väga üleolev. Öeldi, et see asi võib aega võtta kuni kaks kuud.”

Kodanik kirjutab, et kuna tegemist ei ole viie euro ega 50 euroga, siis iseenesestmõistetavalt ei ole tal võimalik oodata kaks kuud. Ta arvab, et kuna igal pool on kaamerad ja võimalik on teha sularahaautomaadi audit, siis peaks sealt olema näha, et 510 eurot on üle.

“Nendel ei ole mingisugust mõistliku lahendit selliste juhtumite lahendamiseks. See on sama hea kui vargus.”

Juhtumit kommenteerib Luminori panga kliendikommunikatsioonijuht, kes ütleb, et tehnilise tõrke korral klient oma rahast kindlasti ilma ei jää. Ta sõnab, et sellises olukorras teevad tehnikud automaadile kontrolli ja inventuuri, mille järel tehakse kliendile paranduskanne.

“Mõistame inimese muret ja sellises olukorras püüame olukorra koos oma koostööpartneriga, kes meie automaate hooldab, lahendada alati nii operatiivselt, kui võimalik.”

Rääkige kaasa: kas teil on olnud sularahaautomaadiga seotud tõrkeid ja kuidas need lõpuks lahenenud on?