Kasuliku toimetus sai kirja murelikult kodanikult, kes tellis endale Omniva kaudu välismaalt paki. Ta nägi Omniva lehte külastades, et pakk jõudis Eestisse 7. augustil. Peale seda hakkasid asjad arenema huvitaval moel.

14. augusti seisuga oli pakk liikunud mitu korda kullerpunkti ja sorteerimiskeskuse vahet. Järgmisel päeval liikus pakk sorteerimiskeskusest kullerpunkti, kuid 16. augustil jõudis pakk jälle tagasi sorteerimiskeskusesse.

Omniva meediasuhete juht Mattias Kaiv sõnab, et nad uurisid olukorda täpsemalt ja selgus, et tegemist oli erijuhtumiga, mille nad on nüüdseks edukalt lahendanud. Tema sõnul suundus pakk postkontorisse, nagu klient seda soovis.

"Saadetis liikus küll kohe pärast Eestisse jõudmist automaatselt pakiautomaati väljastamiseks, kuid kuna esialgne plaanitud väljastamine ebaõnnestus, siis tekkis asjaolude kokkulangemisel olukord, kus saadetise uuesti teele asumine viibis."

Kaiv sõnab, et 15. augustil suunati pakk vastavalt kliendi soovile postkontorisse. Antud juhtumi puhul on tegemist ettevõttepoolse eksimusega, mistõttu palub ta ettevõtte nimel kliendilt vabandust.

Ühtlasi tegid nad süsteemides vajaliku märkme, et klient saaks ka edaspidi oma rahvusvahelised pakid postkontorist, nii nagu ta soovis.

"Samuti kontrollime üle paki liikumise protsessid, et selline erandjuhtum ühegi kliendi jaoks tulevikus ei korduks."