„Eestlased tarbivad väga palju erinevaid piimatooteid ning need peavad alati värsked olema. Head säilitusomadused on piimatoodete pakendamisel kõige tähtsamal kohal ning nende muutmine ja arendamine on väga keerukas,“ sõnas Tere ASi turundusjuht Katrin Tamm. „FIT sarja kohta andsid meile väga palju tagasisidet nende toodete tõelised fännid, kellel oli koju kogunenud suured virnad ühekordseid lusikaid ning otsustasime plastiku vähendamisega seotud plaane alustada just nende lusikate eemaldamisega,“ lisas Katrin Tamm.

„Kutsume inimesi üles oma lusikat kaasas kandma, kuid oleme poodidesse välja pannud ka taaskasutatavast materjalist rohelised lusikad, mida tarbijad saavad vajadusel tasuta kaasa haarata,“ lausus Katrin Tamm. „Kõik Tere tooted ning sealhulgas ka nende pakendid peavad olema võimalikult tarbija- ja loodussõbralikud – see tagab jätkusuutliku ja keskkonnasõbraliku tootmise ning puhta ja tervisliku tuleviku,“ märkis Katrin Tamm.

Tulevikus soovib ettevõte plastiku kasutamise viia miinimumini ning aastaks 2030 plaanib Tere piimatööstus kasutada toodete pakendamisel vaid taaskasutatavaid materjale.