Mais soetas klient ettevõttelt Tripity OÜ sõiduauto Mazda 6 hinnaga 1000 eurot. Firma väitis kuulutuses, et auto on heas korras, regulaarselt hooldatud ja sellel puudub rooste. Kuid rooli asudes ilmnesid koheselt probleemid, millest kuulutuses juttugi polnud.

Kuna auto vibreeris sõidu ajal, siis viis klient selle kolmanda osapoole juurde kontrolli. Seal avastati, et auto põhi on läbi roostetanud, seega polnud masin isegi sõidukõlbulik. Veel leiti veermikust mõranenud detaile.

Kui klient viis auto tehnoülevaatusele, siis avastati seal veel rohkelt probleeme. Raami, kere ja sellele kinnitatavate osade üldine seisukord oli halb. Roostetanud olid põhi, tõstekohad, küljekarbid ja väljalasketoru. Samuti oli vigane amortisaator, puudusid puksid. Väljalasketoru lekkis.

Kohutavas seisukorras sõiduki kliendile müünud firma palus esitada kaebused sõnumi teel. Klient tegi seda, kuid firma temaga enam ühendust ei võtnud.

Komisjon otsustas, et müüa peab sõiduki tagasi võtma ja kliendile tema tehtud kulutused hüvitama. Otsuse tingis see, et kaup ei vastanud sellele, mida kuulutuses lubati.