Taksot tellida soovinud inimene sisestas äppi sihtkoha ja sai sõiduhinnaks 3,50. Mõni sekund hiljem vaba taksot otsides oli hind juba 70 senti kõrgem.

Bolti pressiesindaja Karin Kase selgitab, et sõiduhind koosneb alati konkreetsetest komponentidest - sõidualustustasu, kilomeetri hind ja minuti hind. "Need hinnad ei muutu ja neid saab rakendusest iga kategooria alt ise vaadata," sõnab ta.

"Teenuse lõplikku hinda mõjutab hinnakordaja - kui mõnes piirkonnas on nõudlus suurem kui pakkumine, rakendub kordaja, et juhtidel oleks suurem motivatsioon sinna piirkonda sõita. Igal juhul näeb klient enne tellimuse kinnitamist sõidu lõplikku hinda ja saab otsustada, kas see talle sobib," kinnitab Kase.

"Mõelge näiteks olukorrale, kus hilisõhtune lennuk jõuab Tallinna lennujaama - kui otsing teha minut enne lennuki maandumist, kehtib ilmselt tavahind ja paari minuti pärast, kui inimesed on telefonid sisse lülitanud ja rakendusest autosid tellima asunud, on hind tõusnud," selgitab ta.

Segaduses kliendi saadetud kuvatõmmiseid vaadates kinnitab Kase, et ühel juhul on kordaja rakendunud ja teisel mitte - see hinda tõstiski.