„Eelmisel maailmanäitusel Milanos käis Eesti paviljonis pea kaks korda niipalju inimesi, kui elab Eestis, sest meie paviljon oli ehitatud avatud ruumina. Sel korral on Eesti paviljonil üks sisse- ja üks väljapääs,“ selgitab Eesti esinduse juht Andres Kask.

„Eelmise EXPO ajal pidid inimesed paljude paviljonide ukse taga seisma sabas mitmeid tunde. Koos GoSwiftiga kavatseme seda probleemi ennetada. Meie ekspositsiooni peamine sõnum Dubais on - Eesti on lihtne ja tark riik, kus tehnoloogia aitab meie kõigi aega ja ressurssi kokku hoida.“

GoSwifti lahenduse unikaalsus seisneb selles, et see kombineerib nii elava virtuaalse järjekorra kui ka veebis tehtava eelbroneerimise võimaluse. „Meie konkurendid teevad kas ühte või teist, aga meile sarnast lahendust pole me seni kohanud.“ räägib ettevõtte juht Hannes Plinte. „Lisaks saab lahendusega hallata grupibroneeringuid ning VIP-külalisi.“

GoSwift loodab EXPO abil laieneda Lähis-Idasse ja Aafrikasse. „Just seal on palju merepiirita riike, kes sõltuvad transpordikoridorist. Kui transport töötab kehvasti, on see riikidele kallis,“ räägib Plinte. „Me säästame tohutu hulga raha logistikasektorile ja kauba omanikele. Kui näiteks üks ööpäev seismist piiri või sadama järjekorras maksab rekkale 250 dollarit ja meie 10 eurot maksva teenusega hoitakse kokku üks ööpäev, siis on juba ühe veokiga võit suur.“

GoSwift teenindab täna viit piiripunkti Leedus, kolme Eestis ja üht Soomes. „Hinnanguliselt võib öelda, et meie teenusega on kolmes Eesti piiripunktis kaheksa aastaga võidetud ca 100 miljonit eurot,“ kinnitab Plinte. Järjekordade virtualiseerimist pakutakse ka Tallinna ning Ostankino teletornis Moskvas. Uusi lahendusi juurutatakse Hispaania ja Soome sadamates. 60% ettevõtte käibest tuleb ekspordist.

Kui riikidel pole piisavalt vahendeid, et oma piiripunktide infrastruktuuri probleemi lahendada, pakub GoSwift PPP-lahendust (public-private partnership) – koos riigiga tehakse objektid valmis ning oma investeering teenitakse tagasi pikaajalise lepinguga.