Nimelt leidis ta Kalevi Digestive täisteraküpsise seest plastikutüki. Kasulik pöördus tootja poole ja uuris, kuidas küll plastik küpsise sisse sattus.

Toidutööstusettevõtte Orkla Eesti AS, kelle alla Kalevi tootmisüksus kuulub, kvaliteedijuht Evelin Kalda sõnul on firmal kahju, et tarbija sattus ebamugavasse olukorda ja vabandab selle pärast siiralt.

"Foto põhjal on kahjuks keeruline probleemi tekkepõhjust tuvastada, saame vaid oletada, et tegemist on kileribaga, mis on sattunud küpsisesse tootmisprotsessis koos toorainega. Et saaksime asja lähemalt uurida, vajame kindlasti seda küpsisetükki koos võõrkehaga," sõnab ta.

"Sarnaste probleemide ilmnemisel palume alati tarbijatel meiega ühendust võtta. Nii saame küsida täpsustavaid küsimus ning selgitada nende abil välja probleemi olemuse ja selle tekkimise põhjused," lisab Kalda.