Kasulikuni on jõudnud mitmed vihjed, et IKEA Eesti e-poest kauba tellimisega olnud probleeme. Nimelt ei jõua tellitud kaup lubatud ajaks kohale. Kui ühendust võtta infoliiniga, siis võib seal väga pikalt ootama jääda. Probleemid on püsinud juba mõnda aega, kuu aega tagasi lubas IKEA asjaga tegeleda.

Paistab, et probleemid jätkuvad tänaseni. Üks klient sõnas, et tema tellitud toode oli hilinenud juba pea nädal. Infoliinile helistades pidi ta tund aega ootama, alles siis sai ta teenindajaga rääkida. "Oota end või halliks! Ma tellisin ainult ühe asja," kurtis klient. Vestluse käigus öeldi kliendile viisakalt, et tellimuste hulk on lihtsalt nõnda suur, just sellel põhjusel ei jõua kaup õigel ajal kohale.

IKEA Baltikumi kommunikatsioonijuht Renata Dante vabandab taas viivituste pärast ja tõdeb, et tellimuste arv on oodatust suurem. " Viimastel nädalatel oleme kaasanud uusi töötajaid ning välise logistikapartneri, et olukorda parandada," lubab ta.

Samuti on IKEA ümber korraldanud enda kõnekeskust, et klientidele kiiremini vastata. "Kuna IKEA toodete ja teenuste vastu tuntakse suurt huvi, võib ka meie kõneteenuse ooteaeg olla tavalisest pikem. Selle parandamiseks kaasasime ettevõtte siseselt töötajaid, et vastata klientidele õigeaegselt. Vabandame taas ebamugavuste pärast," sõnas ta.