Nii mõnigi lugeja kritiseerib Selveri iseteeninduskassade süsteemi. Teatavasti toimib süsteem ainult koos kliendikaardiga, seega neil kellel kaarti ei ole, peavad kiiremal ajal arvestama üsna pikkade järjekordadega.

“Olen seda juba ammu mõelnud, millal Selver aru pähe võtab ja iseteeninduskassat ilma kliendikaardita lubab kasutada. Prisma, Maxima, Coop on selle koha pealt oma iseteeninduskassade lahendused hästi teinud. Ei mingit kliendikaarti,” kirjutab lugeja.

Välja tuuakse ka Saku Selver, kus tipptunnil töötab ainult üks kassa. Sama probleem on lugejatel ka Merimetsa ja Tondi Selveriga.

Samas leiab Selveri süsteem ka kiidusõnu, kuna iseteeninduskassat kasutades on võimalik tooted kõik juba korvi ladumisel puldiga ära registreerida. “Mul pole kunagi olnud ühtegi probleemi Selveri iseteenindusega. Kunagi ma olin selle puldisüsteemi vastane, kuna see nõudis kliendikaarti, aga kui selle kaarti ära teed ja seda pulti kasutama hakkad, ma ütlen sulle, et sa ei lähe enam nende Coopi ja Rimi või Maxima iseteeninduskassade ligigi, sest Selveri süsteem on tegelikult kõige kiirem ja mugavam,” kiidab klient.

Kriitikat leiab Stockmanni toidupood, kuna seal on viimasel ajal järjekorrad üsna pikaks paisunud. “Stockmann üllatas oma kahe kassa ja järjekordadega, seal puudub iseteenindus,” kurdab klient.

Kasulik uuris möödunud nädalal Stockmannilt pikkade järjekordade kohta. Poe esindaja möönis, et probleem on tõesti olemas, kuid selle lahendamisega tegeletakse aktiivselt. Samuti on neil töös iseteeninduskassade süsteemi väljaarendus, seega on vaid aja küsimus, mil olukord paremaks muutub.

Stroomi keskuses asuva Maxima klient ironiseerib, et selle poe järjekorrad võimaldavad klientide vahel turgutavat sotsiaalset lävimist. “Minu isiklik vaieldamatu lemmik on Stroomi keskuse Maxima, alati on lausa lust oodata koos teistega tunnike, ilma et peaks sammuga järjekorrast edasi liikuma. Soovitan soojalt seda Maximat vanematele inimestele, kes soovivad melu ja seltsi argipäeva,” kirjutab lugeja.

Magistrali Rimi klient nendib, et seal tuleb isegi iseteeninduskassas järjekorras seista. “Lisaks tuleb soojaletist ostetud karp piiksutamiseks tagurpidi keerata ja siis lekib kogu kupatus. Ka märkuse tegemine poele ei ole parandanud midagi, ikka pakivad sama jaburalt. Ei käi seal enam,” põrutab klient.

Tartu Annelinna Prisma klient kurdab, et selles poes pole ei iseteeninduskassasid ega kassapidajaid. “Iga kord kui seal olen trehvanud käima, on 1-2 kassat ja ikka meeletud järjekorrad. Enam sinna ei lähe, mõõt sai täis, kaua võib,” küsib klient.

Kokkuvõtvalt leidis lugejate poolt kõige rohkem kriitikat Selverite süsteem. Järjekordadega on hädas kliendid, kellel ei ole kliendikaarti, seega peavad nad tavalises kassas üsna pikka aega ootama. Kliendikaardi omanikud peavad aga Selverit valdavalt parimaks kaupluseks, kus enda ostud saab kiirelt ja muretult tehtud.