"Linnavalitsus näeb odava autorendi klientuurina peamiselt praeguseid ühistranspordikasutajaid, sest nendel, kes juba praegu oma sõite autoga teevad. Niisuguse teenuse järele vajadus puudub. Idee inimesed ühistranspordist autodesse suunata ei esinda kuidagi keskkonnasäästlikku ega tulevikule mõtlevat mõtteviisi. Erinevalt taksost ja sõidujagamisest alustab rendiauto sõitu külma mootoriga ja see reostab rohkem keskkonda," ütles abilinnapea Kalle Klandorf Tallinna linnavalitsuse pressikonverentsil.

Klandorf märkis, et erinevalt Citybee väitest, et läbirääkimised Tallinnaga käivad, pole tema suutnud tuvastada, kellega täpselt ettevõte läbirääkimisi peab.

"Nii roosilised need asjad pole, et lihtsalt hakkate parkima linna tänavatel. Arutasime asja ja meie seisukoht on, et Tallinn ei toeta rendisõidukite tasuta parkimist linna tänavatel, sest see pole keskkonnasõbralik," ütles ta.

Klandorfi sõnul koormab Tallinna transpordiameti hinnangul 135 rendiauto lisandumine liiklusesse linnaliiklust ja võib väheneda liiklusohutus, sest ametile teadaolevalt satuvad rendiautod tavapärasest sagedamini liiklusõnnetustesse.

Klandorf rääkis, et tõukerattaid oli kokku umbes 400, aga kui võrrelda auto suurust ja tõukeratta suurust, siis need ei ole võrreldavad. Küll aga on võrreldavad nende mahud. "Kui vaadata, kui palju probleeme tekitasid juba tõukerattad, mis vedelesid igal pool. Tallinna linn ei saa lubada sellist asja, et kui keegi võtab sõiduki ja selle bensiin saab otsa, siis jääb sõiduk seisma keset tänavat," arutles Klandorf.

"Meil on vaja talvel lund koristada, tänavaid puhastada - kes neid autosid teisaldama hakkab," küsis Klandorf, ning lisas, et linnavalitsus ei näe võimalust, et Citybe rendiautodele võiks parkimine olla tasuta või odavam.

Klandorf ütles, et see mida eraettevõte ise teeb on nende enda asi, aga kindlasti ei tohi autod Tallinna linna tänavaid reostama jääda.