Kui üldjuhul teavitavad ettevõtted oma kliente riketest, katkestustest või andmeleketest, siis Elisa astub sammu positiivsuse suunas ning asub kliente teavitama hoopis vastupidistest uudistest. Alates oktoobrist annab Elisa klientidele teada, kui nende piirkonnas on leviarendustöid tehtud ja seetõttu võiks nende teenusekvaliteet paremaks muutuda.

„Oleme varem klientidele teada andnud, kui meie teenuses peaks esinema tõrkeid või katkestusi, et kliendid teaksid sellega arvestada. Tihti on aga vastupidised muutused jäänud klientide poolt märkamata, sest meie teenuste hea kvaliteet on iseenesest mõistetav. See võib aga kaasa tuua olukorra, kus mõni oluline uuendus jääb kliendi poolt märkamata,“ sõnab Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann.

Edaspidi saavad kliendid teada olulistest mobiilsidevõrgu uuendustest otse e-maili teel ning sellele lisaks ka nippe, kuidas ise teenuse kvaliteeti parandada. „Võib tunduda küll pisike asi, kuid väga suure mõjuga on kodus internetiruuteri asukoht. Seega juhendame ka kliente pöörama sellele rohkem tähelepanu. Ruuterit ei tasu peita trepi alla kappi, vaid see peab asuma kohas, kus oleks väliskeskkonna ja ruuteri vahel kõige vähem takistusi ning Wi-Fi saaks levida erinevatesse tubadesse,“ tuletab Ploomann meelde.

Kui seade on õiges kohas, tuleks vaadata üle ka see, millal on seade ostetud ning kas see on kliendi kodu jaoks parim lahendus. Parim seade koduseks mobiilse interneti kasutamiseks on Huawei 4G väliruuter, mis koosneb kahest osast: väli- ja siseseadmest. Koonusekujuline väliseade püüab levi igast suunast ning võrgukaabli kaudu on võimalik piltlikult öeldes levi õuest tuppa tuua ilma, et ehitusmaterjalid takistuseks oleks.