Eestis on lahjade alkohoolsete jookide müük kasvuteel. Kolmandas kvartalis paranes ettevõttel Eestis nii käive kui ärikasum.

Ärikasumi kasvult oli A. Le Coq grupis esirinnas. Tartu kesvamärjukese tootja kolmanda kvartali kasum hüppas aastaga 10,8 protsenti, 5,6 miljoni euroni. See oli ka ainus märkimisväärne paranemine, mistõttu grupi ärikasum kasvas 1,2 protsenti, 19,1 miljoni euroni. Soomes kasvas ärikasum 0,4 protsenti, 7,3 miljoni euroni. Leedus kasvas kasum 1,6 protsenti, 1,6 miljoni euroni. Seevastu Lätis kukkus kasum 19,3 protsenti, 1,5 miljoni euroni. Valgevene kasum vähenes 0,8 protsenti, 3,4 miljoni euroni.

Lätis kukkus nii käive (9,4 protsneti) kui ka koguseline müük (13 protsenti). Valgevenes vähenes liitrites müük, ent rahalises väärtuses müük kasvas. Eestis kasvas müügikogus 0,7 protsenti, kuid rahaline müügikasv oli 5,6 protsenti. Siin müüdi 31,8 miljonit liitrit jooke, mis andis 21,3 miljoni eurose käibe.

Eestis kasvas töötajate arv aastaga 4,2 protsenti, 326 inimeseni.