Turundusraadio saatekülaline, ettevõtja ja turundaja Samuel Põldaru (23), kes valiti tänavu ka Eesti Turundajate TOP10-sse, peab inimaju avastamist kõige põnevamaks väljakutseks.

Olles pidanud aastaid e-poode ja viinud läbi mitmeid turunduskampaaniad, oskab Põldaru tabada momente, mis tarbija emotsioone kõnetavad. „Emotsioonide tundmine turunduses on kõige olulisem. See on ainus vaaluuta, mida inimene räägib,“ märgib ta.

Põldaru selgitab, kuidas ta oma kampaaniad ja sõnumeid üles ehitab, püüdes igas sõnumis leida üles tarbija valupunktid ja mõnupunktid. Esimestele püüab ta pakkuda leevendust ja teisi võimendada. Näiteks müües arendavaid mänguasju lastele, on Põldaru välja selgitanud, et enamus ostjatest oma emad, kelle suurimaks mureks on nende laste iseseisev ja edukas hakkamasaamine suureks kasvades.

Seetõttu müüb ta oma kampaaniates mänguroboteid kui lapsele turvalise tuleviku kindlustajaid - kui lapsed ostavad neid roboteid, õpivad nad robootikat ja leiavad tulevikus selliste oskustega alati ka väärika töö. See on emotsioon, mis emasid külmaks ei jäta.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid