Üks üllatuse osaliseks sattunud inimene kirjutas, et temal läks konto lausa miinusesse. "Minuga juhtus ka nii. Arvelt läks kaduma 4,30 ja hetkel on mu konto miinuses. Tuttavatel on see samuti juhtunud. Pangaga ma ei ole ühendust saanud telefonitsi, nad lubasid mu meilile kolme päeva jooksul vastata."

Swedbanki meediajuht Karin Laurima kinnitab, et ilma põhjuseta pole üheltki kliendilt raha võetud. Tegemist oli oktoobri keskpaigas sooritatud tehingutega, mis viivituse tõttu klientidelt alles kuu lõpus kontodelt maha võeti.

"Kinnitame, et tegemist on korrektsete tehingutega, mida kliendid on ise sooritanud ning klientide kontodelt ei ole raha topelt läinud, kuid tehing jõudis panka viivitusega. Tegemist oli kaardimaksevahendusteenuse pakkuja-poolse viivitusega. Tehingu selgituses on alati välja toodud reaalne ostu sooritamise kuupäev," seletab Laurima.

Probleemi olemasolust on teadlik ka restoran. "Oleme saanud külastajatelt küsimusi selle kohta, miks nende kontodelt on läinud eile õhtul ning täna varahommikul maha McDonald's restoranis tehtud kaardimaksete tehingud, kuigi nad ei ole eile meie restorane külastanud," kinnitab McDonald's Baltikumi tegevdirektor Vladimir Janevski.

"Ilmnes, et osade külastajate kontodelt võeti raha selliste tehingute eest, mis reaalselt sooritati oktoobri keskpaigas. Oleme olnud ühenduses pankadega ning kinnitame, et tegemist on korrektsete tehingutega, mille kliendid on ise meie restoranides teinud. Kahjuks jõudsid nende tehingute kinnitused panka hilinemisega. Antud juhul oli tegemist kaardimaksete vahendusteenuse pakkuja poolse viivitusega. Sellistel juhtudel soovitame meie külastajatel alati esmalt kontrollida makse selgitust, kus on täpselt kirjas, millal ja kus makse on sooritatud."

Janevski sõnul ei ole neil täpset infot, kui paljusid kliente viivitus puudutas. Nende poole on pöördunud alla 20 inimese.