Oluline on jälgida, kas rehvid on kulunud ühtlaselt. Enne talve tuleks kontrollida rehvimustri sügavust ning naastude olemasolu ja arvu. Soovitatav on kasutada alla viieaastaseid rehve.
Foto: Madis Veltman
Talv tuleb autojuhtidele alati ootamatult ja ikka leidub neid, kes ei hooli füüsika- ega muudest seadustest ning põhjustavad kahjujuhtumi.
„Kahjuks leidub selliseid hooletuid juhte, kes arvavad, et füüsikaseadused neile ei kehti. Ning kahjuks esinevad siis ka mõned kindlustusjuhtumid,” nentis PZU sõidukikahjude grupi juht Jaanus Tanne. Ent valede rehvide kasutamise korral võib kindlustus jätta tekkinud kahju hüvitamata.
Ka If Kindlustuse sõidukikahjude grupi juht Martin Kukk kinnitas, et aastaaegade vahetumise ajal tekib valede rehvidega seotud juhtumeid. „Paraku on liikluses ikka autosid, mis sõidavad suverehvidega talvisel ajal ja suvisel ajal talverehvidega,” sõnas ta.
Gjensidige kahjukäsitluse osakonna juht Maarika Mürk tõdes: „Esimene lumi tuleb igal aastal enamikule autojuhtidele üllatusena ning kahjustatistikast nähtub, et õnnetuste arv kasvab siis hüppeliselt. Suurenevad nii peatumisteekonna valesti arvestamisel tekkinud õnnetused, tagant otsasõidud kui ka teelt väljasõidud.”