Tallinna kõige uuemas kaubanduskeskuses T1 on rohkelt väikseid poode, kuid rahva meelitamiseks vajab iga keskus ka nö. ankurrentnikke, kes suuremad rahvahulgad keskusesse meelitaks. Poodi on juba kaua oodatud, selle avamise edasilükkumist põhjustasid T1 kaubanduskeskuse omaniku Pro Kapitali juhatuse liige Allan Remmelkoori sõnul ümberkorraldused ettevõtte grupi tasandil.

Pood võtab väga suure pinna – 2100 ruutmeetrit. Kaubanduskeskuses oli suve lõpus vakants 15 protsenti.

Inglismaalt pärit bränd Debenhams pakub laia valikut naiste, meeste ja lasterõivaid. Samuti on esindatud kodukaubad, aksessuaarid ja pesu.

„Meie kaupluses on unikaalne segu eksklusiivsetest Inglismaa disainertoodetest ja Debenhamsi kaubamärkidest. Meil on pidevalt laienev bränditoodete valik, millest kindlasti tooks esile kaubamärgi Designers at Debenhams, mille all me müüme maailmakuulsate disainerite rahvusvahelisele turule loodud eksklusiivseid ja stiilseid tooteid. Seda kõike taskukohase hinnaga. Esindatud on ka uuemad brändid nagu näiteks Quiz, Studio 8 ning M&Co, mis toovad klientideni rõivamaailma kõige värskeimaid tuuli,“rääkis Debenhamsi brändijuht Ivars Plaudis-Lasmanis kaubanduskeskuse pressiteate vahendusel. „Tooteid leidub igale maitsele, vanuseklassile ja vajadusele.“

Ivars Plaudis-Lasmanisi sõnul on T1 Mall of Tallinna asukoht kaupluse jaoks väga hea. „Olles viie aasta jooksul Eesti turgu tundma õppinud teame, et meie kliendid väärtustavad head ühendust kesklinnaga ja seda, et läheduses asub Tallinna Lennujaam ning tulevikus Rail Baltica ühisterminal. Lisaks headele ühendustele, tagab kliendi lojaalsuse see, et keskuses on mitmekülgne valik brände, heal tasemel ajaveetmise võimalused ja seda kõike avaras, hästi läbimõeldud arhitektuuriga keskuses, mille sarnast Balti riikides ei leia,“ rääkis Ivars Plaudis-Lasmanis.

T1 Mall of Tallinna juhi Allan Remmelkoore sõnul on keskuse avamisest möödas aasta, mille jooksul on pidevalt otsitud tasakaalupunkti - kui palju meelelahutust ja kui palju kaubandust peaks ühes meelelahutus- ja kaubanduskeskuses olema. „Usun, et meelelahutusega oleme suutnud ennast päris hästi keskuste kaardile tuua ja tugevalt kanda kinnitada. Kaubanduse poolega oleme pidanud kõvasti tööd tegema ja see töö kestab veel edasi. Seda enam on mul Debenhamsi tuleku üle hea meel ja uhke tunne, et nii tuntud rahvusvaheline bränd hindab T1. Me oleme seda päeva oodanud ja ma usun, et kaupluse avamine aitab kindlasti kaubavalikut suurendada ja parandada.”