Subway Eesti arendusjuhi Ats Raigla sõnul erinevad konkreetsed muudatused regiooniti, olenevalt kohalikest trendidest ja inimeste eelistustest. Globaalse menüüvahetuse tingis toitlustusketi soov vastata tarbijate muutunud soovidele, nii võeti arvesse ka Eesti klientide eelistusi.

„Meie teenindajatelt on palju küsitud gluteenivaba saia ning üha enam tuntakse huvi taimsete toitude vastu. Tarbijad on väga terviseteadlikud ja heas mõttes valivad – kui tahame klientide ootusi ületada, peame pakkuma järjest mitmekesisemat ja kvaliteetsemat menüüd. Sisuliselt 80 protsenti meie menüüst kas vahetus või sai retseptiuuenduse,“ rääkis Raigla.

Raigla sõnul aitab menüü uuendamine turupositsiooni säilitada. “Nii rahvusvahelises kui kohalikus plaanis tekib kiirtoidukohti järjest juurde. Kuna globaalses mõistes on Subway alati eristunud kui tervislikuma kiirtoidu pakkuja, siis praeguse menüüvahetusega liigutakse samal “trajektooril” edasi. Saia küpsetame jätkuvalt kohapeal ja värskeid köögivilju tarnime igapäevaselt,” lisas ta.

Subway uus menüü

Valikus hummus ja pošeeritud muna

Eesti menüü täienes 22 uue koostisainega ning mitmete uute toitudega. Näiteks lisandusid menüüsse köögivilja ja kana quesadillad, erinevad täisteranäksid ning mitmed uued salatid, samuti hommikusöögimenüü.

Lisandite seast leiab nüüd ka gluteenivaba saia, hummuse, erinevad köögiviljakotletid, pošeeritud muna, spinati ning mitmed uued juustud nagu feta ja Emmental jne. Kastmevalik täienes näiteks aioli ning magusa tšillikastmega, täiustati ka paljude varasemate kastmete koostiseid, kust eemaldati võimalikult suures osas kunstlikke lõhna-, maitse- ja säilitusaineid.

Globaalse menüü uuendamisega tähistas Subway tänavu oma 54. sünnipäeva. Toitlustusketil on tulevikus plaanis menüüd veel sagedamini täiustada. Varem ei ole ettevõte korraga nii suuri menüüvahetusi teinud.