Londoni transpordiameti otsust toetas ka Londoni linnapea Sadiq Khan, tviitides omapoolt, et kuidas on kindlaks tehtud, et vähemalt 14 000 sõidukorral on Uberi platvormil kasutatud petuskeemi, kus petturid kasutavad litsentseeritud juhtide kontosid. Khan rõhutas, et transpordiameti otsus võib olla Uberi kasutajate hulgas ebapopulaarne, aga kõige tähtsam on teenuse kasutajate ohutus.


Uberi tegevjuht Dara Khosrowshahi pidas aga ameti otsust "lihtsalt valeks" rõhutades, et nad on väga palju oma tegevust kahe aasta vältel parandanud ja muutnud ja teevad nüüd kõik selleks, et Uberi juhtide kui teenusekasutajate jaoks asi lahendada.

Olukorda ei jäta ära kasutamata ka Bolti asutajad, vennad Markus ja Martin Villig, kellel oli algul samuti tükk tegemist, et Londonis tegevusluba saada, kuid kes nüüd Twitteris soovitavad Uberi asemel just Bolti kasutada.

Markus Villig kirjutab, et "on suurepärane aeg vahetada sõiduteenuse pakkuja ausama vastu". Vend Martin soovitab Uberi kasutajatele samuti paremaid alternatiive otsida.

Bolti pressiesindaja Jaan Lašmanov sõnas Ärilehele, et Bolti litsents kehtib Londonis 2020. aasta augustini ning kiitis, et nende platvormiga on lühikese ajaga liitunud üle 30 000 juhi ja Bolt on saanud kohalikul turul tõsiseltvõetavaks tegijaks.
"Et linnades võimalikult head transporditeenust pakkuda, peab vastutustundlik transpordiplatvorm kohaliku omavalitsusega koostööd tegema. Bolt suhtles Londoni transpordiametiga ligi aasta aega, et vastata kõigile nõutavatele tingimustele ja me pöörame jätkuvalt suurt tähelepanu sellele, et meie platvormi kasutavad juhid järgiksid kõiki kehtivaid nõudmisi. Juhtide ja sõitjate turvalisuse tagamiseks on oluline teada, kes meie juhid on ja tunda huvi nende käekäigu vastu. Selleks, et ellu viia oma nägemust linnatranspordi tulevikust, peame me vastama oma kasutajate ootustele - seda nii väärtuste, kvaliteedi, ohutuse kui keskkonnasõbralikkuse osas."