Oktoobri lõpus avatud Eesti esimene KFC restoran on osutunud ootamatult populaarseks, mida on alates esimesest päevast külastanud juba üle 50 000 inimese. Lähima kolme aasta jooksul avatakse Baltikumis veel lisaks üle 20 restorani, mis annab tööd enam kui 800-le inimesele. Kõik töötajad saavad vajaliku väljaõppe ning parimatel on võimalus liikuda organisatsiooni rahvusvahelisel karjääriredelil. KFC eesmärk Eestis ja ka mujal maailmas on pakkuda tarbijatele maailmakuulsaid kvaliteetseid eineid ning tagada ettevõtte töötajate igakülgne areng.

KFC kaubamärk areneb Kesk- ja Ida-Euroopas väga kiiresti ning ka Baltikumis nähakse sellele üha kasvavat rolli.

KFC Kesk- ja Ida-Euroopa tegevjuhi Oleg Pisklovi sõnul paistab Eesti silma oma hea majanduskavu, tehnoloogilise arengu ja toetava ettevõtluskeskkonna poolest, mis muudab selle atraktiivseks mitmetele rahvusvahelistele ettevõtetele. "KFC jaoks on Eesti väga oluline turg ja meil on siin suured kasvuplaanid. Kuid kasv pole ainuke, millele keskendume – eelkõige on meie jaoks oluline pakkuda legendaarse maitsega kvaliteetseid eineid ning tegeleda KFC töötajaprogrammi arendamisega," ütles Pisklov. Ta lisas, et ka tehnoloogia ja digitaalne innovatsioon on olulised märksõnad KFC strateegiast, millest räägivad ka restorani paigaldatud digitaalsed kioskid ja menüüd.

Apollo Grupi juhatuse esimehe Jaanus Vihandi sõnul on KFC väga hästi vastu võetud ning pakutavad eined vastavad eestlaste ootustele ja maitsetele. “Kuu pärast avamist on selge, kui palju eestlased KFCd armastavad: endiselt on restoranis järjekorrad külalistest, kes tulevad siia sööma maailma-kuulsaid KFC eineid. Järjekorrad on tihti väga pikad, aga töötame igapäevaselt selle nimel, et tagada klientidele parim kliendikogemus ja pakkuda kvaliteetseid eineid," kinnitas Vihand.

KFC kanaliha pärineb Leedust; teised toorained tulevad erinevatelt Euroopa tootjatelt. Tulevikus ei välista KFC ka kohaliku tooraine kasutamist ja kohalike tootjatega koostöö tegemist vastavalt KFC kvaliteedistandarditele. KFC prioriteediks Eestis ja ka mujal maailmas on pakkuda võimalikult rahakotisõbralikke ja kõrgeima kvaliteediga maitsvaid eineid.

KFC kaubamärgi jõudmine Eestisse ei tähenda ainult uute töökohtade loomist ja maksutulu laekumist kohalikule omavalitusele, vaid näitab ka Eesti ja kogu Baltikumi atraktiivsust välisinvestorite jaoks. KFC üheks põhimõtteks on panustada ka kohalikesse kogukondadesse, arendades madala sissetulekuga inimeste abistamiseks suunatud programme ja heategevusprojekte. Taolisi algatusi plaanib KFC lansseerida ka Eestis.