Turundusraadios kõnelenud Bartikova tõi välja, et üldiselt pole idaeurooplased LinkedInis piisavalt aktiivsed. Kui aga tahta luua teadlikult uusi tutvusi ja leida koostööpartnereid eeskätt b2b maailmas, siis on LinkedIn selleks parim koht.

Kui LinkedIniga juba liitutud, tuleks alustada tugevast ja selgest profiili päisest, millest iga teie lehele sattunud isik saaks paari sekundiga aru, kes te olete, mis kasu ta sinuga kokkupuutest võiks saada, rääkis Bartikova.

Mõistagi peaks pilt olema professionlaane ja usaldust tekitav.

Tark on iga nädal LinkedIn täita

Paljud inimesed usaldavad oma profiilikoostamise autiomaatsele LinkedIni arvutitarkvarale, kuid ei tea, et tegelikult ei piisa LinkedInis vaid sellest, kui loetled oma varasemad töökohad. Tema sõnul ei ütle kuiv firmade ja ametinimetuste rida enamusele võõrastest midagi. Palju kasulikum on iga töökoha taha kirjutada mõne lausega, mis olid sinu rollid, eesmärgid ja saavutused selles ametis. Ning võimalusel lisada iga väite juurde numbreid, pilte, tabeleid, mis öeldut kinnitavad.

Järgmisena soovitas Jana Bartikova inimestel riputada LinkedIni üles kõik artiklid ja muud materjalid, mis viitavad nende aktiivsele professionaalsele tegevuse. Hea oleks iga nädal midagi uut lisada, sest see veenab jälgijaid ja aitab kergemini uusi partnereid leida.

Veel soovitas ta postituste juures kasutada teemakohaseid hashtäge, et LinkedIni algorütmid neid õigetele inimestele näitaksid.

"Mida isiklikum info, seda parem," selgitas Bartikova. Lisades, et alati on targem postitada enda personaalse konto, mitte oma tööandja brändi alt. „See on kooskõlas LinkedIni „members first" põhimõttega," rääkis ta. Veel on Jana Bartikova sõnul oluline, et kui tahad, et inimesed su postitusi näeksid, tuleks neid kindlasti postitada tööpäevadel ja tööajal, sest töövälisel ajal inimesed reeglina LinkedIni ei kasuta.

Bartikova sõnul töötab LinkedIni kõige paremini just b2b turul, kus see osaleb 80% ärikontaktide loomises.