Klient kirjeldab seda, kuidas ta nädal tagasi oli Haabersti Rimi kaupluse kassa ees just ostude eest tasunud, kui äkki tuli tema juurde kassapidaja kõrvalkassast. "Küsis, kas ma mäletan, et 2 nädalat tagasi anti mulle kassast ekslikult 10 eurot vähem tagasi. Kohe ei tulnud midagi pähe, aga siis hakkas uduselt meenuma, et tõesti mingid päevad tagasi kassapidaja kahtles, kas ta andis õigesti raha tagasi. Mina kinnitasin, et kõik on õige ja unustasin kogu asja," kirjutab klient.

Kassapidaja süda ei andnud siis aga rahu ja hiljem selgus, et siiski oli kliendile ekslikult 10 eurot vähem tagasi antud. "Ja nii hoidis Rimi sõbralik kollektiiv seda raha minu jaoks tallel ja täna tagastati see mulle vabanduste saatel. Suur tänu sellele toredale kassapidajale (oma hämmelduse ei märganud isegi ta nime vaadata) hoolimise eest! Vot see on hea teeninduse kogemus! Tänan Rimi!" lõpetab klient vahva postituse.