Autotootja ise hinnatõusu ei kommenteerinud.

Näiteks algavad Venemaa kõige müüdavama autoperekonna Granta sedaani hinnad 1. jaanuarist 455 900 rublast 6627 eurot). See tähendab 2,5-protsendilist ehk 11 000 rubla ( 160 euro) suurust hinnatõusu. Vesta sedaani baasmudel kallineb 3,8% 629 000 rublani (9144 eurot) ehk hind tõuseb 23 000 rubla ( 335 eurot) võrra.

Xray kallineb 0,8% ehk 5000 rubla võrra ja hakkab maksma 619 000 rubla (8998 eurot). Kolmeukselise maasturi Lada 4X4 hind tõuseb 2,9% 538 900 rublani (7834 eurot) ehk senisele hinnale lisandub 15 000 rubla.
Kõige kallima Lada auto – sedaani Vesta Sport- baasvarustusega mudeli hind kerkib 1,5% 1 042 900 rublani ehk 15 160 euroni (lisandub 15 000 rubla).

Üks diileritest seostas hinnatõusu traditsioonilise mudeliaasta vahetumisega, teine aga inflatsiooniga.

2019. aasta alguses tõstis AvtoVAZ hindu keskmiselt 3%, seda peamiselt 2-protsendipunktilise käibemaksu tõusu tõttu. Kokku tõstis autotootja sel aastal soovituslikke jaemüügihindu kolm korda. Teine hinnatõus oli juulis ning kolmas augustis. Mõlemal korral tõusid hinnad keskmiselt 1%.

Venemaa autoturg kasvas aastatel 2017 ja 2018, kuid selle aasta aprillist on toimunud langus. Selle aasta 11 kuu kokkuvõttes on automüük eelmise aasta sama ajaga vähenenud 2,8% ning müüdud on 1,58 miljonit autot.
Ladal on seni õnnestunud müügilangust vältida: 11 kuu kokkuvõttes kasvas ettevõtte müük 1%. Kokku müüdi 326 654 Ladat.
Ladal on Venemaa autoturul 20,7% turuosa.