Ühes Balti riigis jäid Zara edasimüüja tulemused oluliselt teistele alla. Detsembris tuli vapustav tulemus
Leedu börsiettevõte Apranga, kes müüb Balti riikides valdavalt välismaiseid moebrände, raporteeris oma tulemused. Läinud aastal kasvas müük kõige vähem Eestis.
Eestis ulatus aastane käive kasv 2,4 protsendini ja läbimüük ulatus 41,1 miljoni euroni. Leedus kasvas müük 10,2 protsenti, 147,5 miljoni euroni. Suurim kasv tuli Lätist, kus see edenes 12,7 protsenti ja ulatus 59,3 miljoni euroni.
Detsembris kasvas grupi käive aastaga 11 protsenti ja ulatus 25,6 miljoni euroni. Tegemist on grupi ajaloo parima müügikuuga.
Läinud aastal avas ettevõte 25 uut poodi, ehitas ümber 13 poodi ja sulges 21 poodi. Kokku oli ettevõttel 186 poodi 93 800 ruutmeetrise pinnaga. Poepind kasvas aastaga 13,5 protsendi võrra.
Kuna Leedus peavad börsiettevõtted avaldama ka käibeprognoose, siis tänavu oodatakse kuue protsendist müügikasvu, kusjuures ühes käibemaksuga müük peaks kasvama 263 miljoni euroni.
Apranga kavatseb tänavu avada 13-17 uut poodi. Investeeringud peaks jääma viie ja seitsme miljoni euro vahele.