Swedbank kaotab preemiapunktid, mille kohale asub uus tasuta maksete pakett
Swedbank tõi turule 1,5-eurose Maksete paketi, millega liitudes ei pea iga ülekande eest enam eraldi tasu maksma, uue paketi toomisega kaotab pank aga preemiapunktid, mille eest sai endale seni valida kingituse või teha annetuse.
„Maksete tegemine on muutunud lihtsamaks ja kiiremaks. Neid saab teha mobiilist näpujäljega kinnitades ning need jõuavad vaid sekunditega saajani. See tähendab, et makseid ja ülekandeid tehakse järjest rohkem ja väikestes summades. Meie senine hinnaloogika jäi siin ajale jalgu,“ selgitas Swedbank Eesti Eraisikute Panganduse juht Tarmo Ulla.
„Kes tahaks maksta 38 senti 2,20 euro ülekandmise eest? Just sellepärast tõime turule võimaluse maksta üks kindel kuutasu maksete ja kaardi eest ning teha ükskõik kui väikesi või suuri ülekandeid ilma lisakuluta,“ rääkis Ulla.
Just sellepärast on Swedbankis nüüdsest võimalik teha ühe kindla kuutasu eest piiramatult makseid. Samuti katab kuutasu kaardihooldustasud, mida seni arveldati eraldiseisvalt. 1,5-eurose kuutasuga
Maksete pakett annab võimaluse saada endale tasuta maksete tegemise võimaluse – see sisaldab deebetkaardi kuutasu (tavapäraselt 1,28 €); pangasiseseid makseid (tavapäraselt 0,16 €/tk) ja pankadevahelisi makseid (niinimetatud SEPA-makseid) (tavapäraselt 0,38 €/tk). Pakett kehtib internetipangast või mobiilist tehtud maksetele.
Sõltuvalt sellest, kui palju inimene kuus makseid teeb, võib ta aastas uue paketiga säästa üle paarikümne euro. „Maksete pakett on kasulik kõikidele eraklientidele, kes teevad aktiivselt makseid. Kui teha kuus viis makset ja kolm nendest teistesse pankadesse, siis võidab uue paketiga liituja aastas üle 20 euro,“ lisas Tarmo Ulla, kes kinnitas, et maksete paketiga saavad liituda kõik üle 26-aastased eraisikutest kliendid. Alla 26-aastastele on maksed nagunii tasuta.
Preemiapunktid kaovad
Tasuta maksed on praegu kõige enam tellitud kingitus Preemiaprogrammis. Kuna tasuta makseid saab edaspidi Maksete paketi abil, vahetab see Preemiaprogrammi välja.
„Suvel viisime Swedbanki klientide seas läbi uuringu – küsisime neilt eelistusi pangatoodete ja pakutavate lisahüvede osas, pidades silmas eelkõige Preemiaprogrammi. Enamus kliente eelistas põhiteenuste soodsamaid hindasid lisahüvedele. See andis meile kindlustunnet, et kõige olulisem on pakkuda lihtsal ja soodsal viisil põhiteenuseid, makseid ja kaarti,“ selgitas Tarmo Ulla.