Poeketi müük Eestis kasvas samal ajal 5,3 protsenti, 103,2 miljoni euroni. Lätis kasvas võrreldav müük 0,1 protsenti, kuid kogumüük 0,7 protsenti ja ulatus 203,9 miljoni euroni. Läti tulemust vedas alla Supernetto poodide ümberkujundamine Rimi poodideks.

Leedus kasvas võrreldav müük 2,8 protsneti ja kogumüük 3,8 protsenti, 91,2 miljoni euroni.

Neljandas kvartalis avas Rimi Baltikumis seitse uut poodi. Tänavu on poeketil kavas avadada 16-18 poodi, selgub Rimi omanikfirma ICA kvartaliaruandest.

Kui Lätis ja Leedus oli läinud aastal toidukaupade hinnatõus, siis Eestis taltus toidukaupade hinnatõus. Rimi kaotas läinud aastal Baltikumis turgu, mille põhjuseks oli Supernetto poodide rebrändimine. Turuosa oli 15 protsendi ringis.

Rimi Balti ärikasum kasvas aastaga 17 protsenti.