Ettevõtte tegevjuhi Janno Ritsbergi sõnul tõi sügisel kehtestatud e-viisa Peterburi oluliselt lähemale Baltikumi ja teiste Euroopa riikide elanikele - sõitjate hulk kasvas Tallinn-Peterburi, Riia-Peterburi ja Jõhvi-Peterburi reisidel aasta viimase kolme kuuga üle kümne protsendi, aasta kokkuvõttes aga viis protsenti. Seetõttu lisas ettevõte ka Tallinn-Peterburi suunale uusi väljumisi. „Väga oluline on meile ka Helsingi-Peterburi liin, mis kasvab jätkuvalt ligi 30 protsenti aastas,“ ütles Ritsberg. „Lisasime ka sinna suvel viienda igapäevase väljumise, et tulla nõudlusega toime.“

Ritsbergi sõnul mahuvad 3,1 miljoni inimese hulka ka reisijad naaberriikides ja Leedus, Poolas ning Valgevenes, ent kaks kolmandikku sõitjatest on endiselt Eesti elanikud. „Heade tulemuste üheks põhjuseks oligi kasv Lõuna-Eestis, kus ettevõte teenindas 150 000 reisijat,“ märkis Ritsberg. „Oma osa andsid ka nädalavahetuste lisaväljumised Tallinna ja Tartu vahel, mis kergitasid bussisõitjate hulka viie protsendi võrra.“

Uutest liinidest läksid Ritsbergi hinnangul hästi käima ka suvel alustatud kaks rahvusvahelist liini Tallinn-Riia-Biržai ja Biržai-Daugavpils, mis suurendas reisijate hulka Läti ja Leedu suunal 17 protsenti. Eelmise aasta viimases kvartalis kasvas 12 protsenti ka Tallinna, Riia ja Vilniuse vahet sõitvate ja eelkõige ärireisijatele rihitud lounge-busside sõitjaskond.

Ritsbergi sõnul julgustavad mullused tulemused Lux Expressi jätkama investeeringuid linnadevahelises bussiliikluses eelkõige kvaliteeti. „Valmistume ka Läti ja Leedu linnadevahelisel siseturul tegutsemiseks, need peaksid avanema konkurentsile vastavalt 2021. ja 2023. aastal.“ lisas ta. „Tegeleme kindlasti ka edaspidi ökoloogilise jalajälje vähendamisega. Rongide omast on see juba praegu oluliselt väiksem, aga tahame õige pea testida esimesena meie piirkonnas ka veeldatud maagaasi (LNG) jõul sõitvat luksusbussi.“