Daltoni asutaja ja partner Ivo Kallasmaa lausus, et uus kümnend on õige aeg muudatusteks. Aasta alguses lahkuti Creative Unionist ja võeti eesmärgiks luua digikommunikatsiooniga uut väärtust ning nüüd aitab Trei ja Kutti liitumine Daltoniga luua trendi, mis viib PRi ja digimeedia Eestis uuele tasemele.

"Senine kogemus näitab selgelt, et traditsioonilise ja digitaalse kommunikatsiooni liitmisel saame efektiivsemaid lahendusi ning neid lahus hoida ei ole enam võimalik. Tänapäevane kommunikatsioon nõuab tervikpildi nägemist ja oskuslikku planeerimist, sest infot ja kanaleid on palju. Oluline pole enam saada kõigest hingest esikaanele, vaid leida kõikvõimalikest kanalitest üles õige sihtrühm ning rääkida oma lugu just nendele inimestele, keda kampaania peab kõnetama. Usume, et kliendile tuleb kasuks terviklik strateegia ning nüüd on võimekus seda pakkuda Daltonis tugevam kui kunagi varem".

Hiljuti digi- ja sotsiaalmeedia agentuuri Vurr tegevjuhi ametipostilt lahkunud Madis Trei asus veebruaris Daltoni uueks partneriks ning arendusjuhiks. Trei näeb agentuuris võimalust proovida midagi uut, kuid samas jätkata ja areneda selles, milles ta on juba ennast tõestanud.

"Haarasin võimalusest, mis tundus mulle kõige õigem. Minu edukad kogemused suurettevõtete digikommunikatsiooni juhtimisel aitavad Daltoni tänase portfelli klientidel end kindlasti veebis silmapaistvamalt kommunikeerida. Põimides kokku digikanaleid ja PRi saame Eesti turul luua täiesti uusi trende. Lisaks Daltoni kogemusele rahvusvahelistes projektides, saame ühest kohast luua kogu strateegia, mida klientidele pakkuda".

Vurri asutaja ja endine Creative Unioni tegevjuht Rauno Kutti liitus Daltoniga eriprojektide strateegiliseks konsultandiks. "Minu ülesandeks on Daltonis strateegiliste lahenduste väljatöötamine ja abistamine suuremate projektide puhul, mis nõuavad teistsugust lähenemist ja pikaajalist kogemust. Võtsin vastu Daltoni pakkumise jagada nendega oma ajalugu, oskusi ja teadmisi, kuid usun, et olen suuteline veelgi enamaks. Astusin ka Eesti kellabrändi AEGAON meeskonda, kus saan läbi ja lõhki õppida tundma ühe brändi elulugu ning panustada selle arengusse," selgitas Kutti.

Kallasmaa ütles, et Creative Union on olnud Daltonile mitmete aastate jooksul heaks partneriks ja agentuuril on Creative Unioniga jätkuvalt head suhted, kuid ettevõtte arengut ja kasvupotentsiaali silmas pidades oli aeg edasi liikuda. "Koostöö ei ole kindlasti Daltoni eraldumise järel lõppenud, sest meie sooviks on pakkuda kliendile parimat lahendust vastavalt tema vajadustele. See tähendab põhjalikku kaalumist, milliste partneritega kliendi eesmärke kõige edukamalt saaks täita," sõnas Kallasmaa.

Dalton on 2013. aastal loodud kommunikatsiooniagentuur, mis on teeninud nii Kuldmune kui ka mitmeid tunnustusi väljaspool Eestit, sh Baltimaade PR-auhindade konkursi Mi:t&Links Baltic Communications Awards esikohad aastatel 2017 ja 2019. Daltoni tööde hulka kuuluvad paljud edukad rahvusvahelised ja kodumaised projektid ning agentuur pälvis 2019. aasta Kuldmuna konkursil ka aasta PR-agentuuri tiitli.