Maxima esindaja sõnul on nende kui Eesti ühe suurima jaekaubandusketi ülesanne on tagada, et klient saaks kõik endale vajalikud tooted igapäevaselt kätte.

"Kuna oleme väga kiire kaubaringlusega jaekaubanduskett, siis kaubakindluse kliendile tagab meie logistikakeskus, mis on suurim ühe katuse all tegutsev logistikakeskus Eestis. Lähtuvalt tekkinud olukorrast muutsime kiirelt oma kaubatellimise ning tarnimise igapäevaprotsessi ning suuname kauplustele lisatarneid, et tagada kaupade olemasolu," kinnitab Maxima esindaja Janne Laik.

"See võib tähendada mõne kaubagrupi puhul, et on hetki kus mõnes poes on riiul ajutiselt või osaliselt tühi, kuid arvestades seda kui suur on meie sortimendi valik, siis on alati võimalik soovitud kaup asenda mõne teise samaväärsega. Leiame, et suudame pakkuda oma klientidele piisavaid kaubakoguseid, kuid on oluline, et inimesed ei ostaks varuks liiga palju toitu, sest olukorra muutudes võib liigsuured kogused varutud toitu jõuda toidulaua asemel prügikasti. Näiteks üks Barbora tellimus, mille kogukaal oli 150 kilogrammi. See on ühe pere väga mitme kuu toiduvaru," lisab ta.

COOPi esindaja Martin Miido kinnitas, et kõik kaubagrupid on olemas ja uut kaupa tuleb pidevalt peale.

Ka Rimi esindaja Katrin Batsi sõnul pole kaubaga probleeme. "Hetkel on vaid selline info, et Itaaliast võib olla probleeme kaupade veoga, kuna riik on karantiinis. Küll aga oleme otsimas asendusi ka neile toodetele ja loodame, et kliendid ei märkagi nende toodete puudust."