Kullerfirma manitseb viiruse taustal: haigena ärge saatke pakke ja ärge minge neile järgi!
Mitmetes piirkondades või asutustes Euroopas on kehtestatud piiranguid, mis mõjutavad otseselt või kaudselt saadetiste kohaletoimetamist. Sellest tulenevalt võib esineda viivitusi saadetiste kättetoimetamisel või esineb selge vajadus saadetis saatjale tagastada. DPD Eesti juhendab, kuidas ennast ja teisi hoida saadetisi saates või vastu võttes, teatab ettevõte pressiteate vahendusel.
Sisestades pakiautomaadis paki väljastamiseks PIN-koodi või allkirjastades saadetise vastuvõtmist kulleri käsiterminali puutetundlikul ekraanil, soovitame eelnevalt ja pärast ekraaniga kokkupuudet käed hoolikalt pesta ja/või desinfitseerida. PIN-koodi või allkirja andmiseks võib kasutada ka ühekordselt kasutatavaid kilekindaid.
Saadetise üleandmisel ja vastuvõtmisel on DPDl õigus ja kliendil võimalus võtta saadetis vastu või anda üle kontaktivabalt. See tähendab, et kulleri ja kliendi vahele jääb vähemalt kaks meetrit ning kuller teeb üle antud või vastuvõetud pakist pildi.
Saadetis, millele on tellitud kohaletoimetamine koju, kuid selle kaal ning mõõtmed lubavad saadetise toimetada pakiautomaati, siis DPD võib ajutiselt teostada selliste saadetiste kättetoimetust pakiautomaati.
Kaupade väljastamine ja vastuvõtmine DPD Tallinna ja Tartu depoo aadressilt on ajutiselt peatatud. Palume toimetus tellida lähimasse pakiautomaati või kulleriga. Kaupade edastamiseks palume tellida kuller või edastada saadetised pakiautomaadist.
Erakliendil ja ärikliendil on võimalik eelnevalt DPD pakisildiga vormistatud pisipakid panna teele ka pakiautomaadist, valides sobiliku kapi suuruse, skaneerida pakid ning saata kõik pakid ühest kapist.
Eratarbijana eelistada kauba kohaletoimetamise valikuna pakiautomaati. Kui olete tellinud või saatja on edastanud teile kauba kulleriga koju, siis saate soovi korral enne toimetust DPD iseteeninduskeskkonnas teha pakile ümbersuunamise lähimasse pakiautomaati. Kui paki mõõtmed seda lubavad, siis toimetame teile paki pakiautomaati.
Tundes ennast haigena, palume:
- mitte tulla saadetisele pakiautomaati järele ja püsida kodus. Vajadusel pöörduda paki hoiustamise aja pikendamiseks klienditeeniduse pool e-kirja teel teenindus@dpd.ee;
- mitte saata pakke;
- mitte võtta kaupa vastu, vaid suunata kaup ümber pakiautomaati või teisele aadressile või võtta kaup vastu kontaktivabalt.
Saadetised, mille toimetus nõuab lunateenuse, dokumendi tagastuse või isikutuvastusteenust, siis palume võimalusel antud teenusega saadetisi mitte edastada.