„Soovime kaitsta SEB klientide ja töötajate ning neid ümbritsevate inimeste tervist, mistõttu soovitame võimaluse korral pangakontori külastamise asemel teha tehinguid digikanalites. Enamik igapäevapanganduse tehingutest (näiteks maksed, kontojäägi vaatamine, pangakaardi tellimine) on võimalik teha internetipangas ja/või mobiilirakenduses. Arvelduskonto avamiseks ning investeerimis- või eluasemelaenu alaste küsimuste teemal konsulteerimiseks on mugavaim kasutada meie videokõne lahendust,“ ütles SEB eraklientide panganduse divisjoni juht Sille Hallang.

Juba praegu toimub iga neljas nõustamiskohtumine videokõne kaudu. Video teel on võimalik saada nõustamist laenu,- säästu-, pensioni-, investeerimis- ja elukindlustustoodete kohta, avada konto, tellida kaart, sõlmida internetipanga leping, samuti lahendada oma äriga seotud küsimusi. Video teel saab pangaga kiiresti ja mugavalt ühendust võtta nii Eestis kui ka välismaal olles. Loomulikult on klientide jaoks avatud ka teised kaugkanalid, sh jooksvate ja kiirete küsimuste tarvis SEB Kliendikeskus, mis töötab 24/7, telefon 665 5100, e-mail (info@seb.ee), samuti kodulehel olev chatbot.

Lisateave kõikide SEB pangatoodete- ja teenuste kohta on leitav ning videokõnele registreerimine võimalik kodulehelt (www.seb.ee). Juba kokku lepitud nõustamiste muutmiseks soovitame helistada klienditoele telefonil 665 5100.