Selveri kommunikatsioonijuht Rivo Veski sõnul võib e-Selverist leida mõne üksiku aja, kuid üldiselt toimub töö töövõime piiril. „Need ajad, mis on e-poes näha, ongi meie töövõime piir ja kui kõik ajad on täis, siis on töövõime täis," rääkis Veski.

Küll aga soovitas Veski lehekülge uuendama, sest siis võib mõne üksiku aja siiski leida.

„E-pood toimetab edukalt oma maksimumvõimekuse lähedal - see tähendab, et tellimusi on palju, neid tuleb kogu aeg juurde ning seepärast on tarneajad paraku pikad. Lisaks tellimuste arvu kasvule on kasvanud ka tellimuste mahud," rääkis Coop Eesti kommunikatsioonijuht Martin Miido.

„Hetkel Barbora e-pood töötab täiskoormusega ja täidame igapäevaselt sadu tellimusi. Oleme süsteemis hetkel ettetellimise aja piiranud nelja päevaga, et tagada parim tarnekindlus ning mitte tekitada nädalapikkust või pikematki järjekorda," rääkis Barbora.ee tegevjuht Deniss Osman.

Osman kutsus veel kliente üles vaatama üle tellitavaid koguseid, sest näiteks 100-150 kg raskune saadetis tuleb klienti ukseni toimetada. „Arvestagem palun, et ka kuller on lihast ja luust inimene, kes peab sellise toidukoguse viima nt liftita majas viiendale korrusele," sõnas ta.

Tööjõudu lisandub

Veski rääkis, et üheks eesmärgiks on teenuse kvaliteedi säilimine, mille nimel pingutatakse. Seetõttu tegeletakse ka tööjõu juurde värbamisega.

„Tööjõudu tuleb vaikselt juurde, praeguseks oleme väljast poolt Selverit palganud juurde umbes 50 uut inimest," kinnitas Veski ja rõhutas, et uute inimeste palkamisel tuleb arvestada ka nende koolitamise ja töövahendite hankimisega, mis võtab samuti pisut aega.

„Oleme tellimuste võimalikult kiireks täitmiseks kaasanud täiendavat tööjõudu ning koostöös teiste sektoritega on eCoopile peagi jõudu juurde andmas ka teiste sektorite külmikutega varustatud kaubikud," rääkis Miido tellimuste täitmise võimekusest.

Tööjõudu otsib ka Maxima e-pood Barbora, kes kutsub üles inimesi kandideerima tööle kulleriks või komplekteerijaks, lisaks otsitakse transpordiks sobivaid sõidukeid, et oleks võimalik suurenenud tellimuste mahtu täita. „Nii saame ühiselt panustada inimeste võimalikult sujuvaks teenindamiseks ja kujunenud olukorra loodetavasti peatsele lahenemisele," lisas Osman.

Tavapoes tasub käia haigusnähtudeta

Veski julgustas haigusnähtudeta inimesi ka poode külastama. „Selleks, et teada ette, kas poes on tipptund või mitte, soovitan otsida konkreetset poodi Google'st, kus on näha reaalaja graafikul külastavuse maht," tõi ta näiteks. Üks kauplus, kus külastajate jaoks rohkem ruumi, on Veski sõnul T1 keskuse Selver, mis on pindalalt ja mahult paljudest teistest suurem.

Kindlasti tuleks Veski sõnul enne ja pärast poe külastamist enda käsi desinfitseerida. „Enne ja pärast iseteeninduspultide, kärude või korvide kasutamist palume oma käsi desinfitseerida - selleks on kaupluses vastavad vahendid saadaval," sõnas Veski. Tänasest viidi sisse veel üks korraldus - pagarileti tooteid ning kaalukomme-, pähkleid ja küpsiseid müüakse ainult pakendatult.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena