„Ilutootjad on kinnitanud mulle, et eriolukorras tavapärase töö jätkamine on hetkel keeruline ja ees seisavad rasked valikud. Esimesed tootjad on pannud oma tootmise juba pausile,“ selgitab LUUV tegevjuht Jüri Paltser. Eesti kosmeetikatootjad loodavad, et ühtne sooduskood annab tarbijale rohkem põhjust kodumaise toodangu eelistamiseks.

Eriolukorra esimestest päevadest sai selgeks, et kodumaisel kosmeetikatööstusel läheb raskeks, kuna inimestel on mõttes eelkõige esmatarbekaubad ja kosmeetika vajadus on teisejärguline. Nii tuldigi välja ideega, kuidas ergutada veebipoodide müüki.

See on ühine pingutus, et hoida keerulisel ajal vähemalt üht müügikanalit käigus, võibolla ka ainsat, mis aitab raskustest üle saada. Selleks loodi ühtne sooduskood HOIAEESTIT, millega saab 17 kampaaniaga liitunud kosmeetikatootja veebipoes soodustust.

Soodustuse suuruse määrab iga tootja ise. Samuti pakuvad paljud veebipoed tasuta tarnet. Oma ostudega toetame inimesi, kes Eesti kosmeetikavaldkonda elus hoiavad

„Tulevik on hetkel ennustamatu ja seepärast on mitmed kosmetikatootjad juba pidanud tootmist vähendama või suisa pausile panema,“ ütleb kosmeetikatootjate eestkõneleja Jüri Paltser. „Leidsime kasuliku ja toimiva kompromissi kõigile – tootjad tulevad ajutiselt hindades alla, mis aitab meie klientidel ka keerulisel ajal eelistada Eestimaist kosmeetikat,“ jätkab Paltser: „Keegi ei taha ju oma inimesi koondada, arendustööd tuulde lasta või tootmist niisama seismas hoida. Oleme ikka positiivsed ja püüame tegutseda ikka parema tuleviku nimel.“

Kampaaniakoodiga on liitunud järgmised kosmeetikatootjad ja -brändid:

  • Berrichi
  • Hoia
  • LUUV
  • Öli Organic Skincare
  • Aesti,
  • JOIK
  • OMA care,
  • Tuul
  • BonMerité
  • Nurme
  • Tilk!
  • loond°
  • LoodusSpa
  • Ontic Minerals
  • Kokos
  • Turbliss
  • Signe Seebid


Kampaaniakood HOIAEESTIT on aktiivne, kuni rasked ajad on seljatatud ning sellega võib liituda veel teisigi tootjaid. Täpsemat infot soodustuste kohta saab Eesti kosmeetikatootjate sotsiaalmeedia kanalitest ja veebipoodidest. Kui hetkel kosmeetika järele vajadus puudub, võib toetada oma lemmiktootjat ka hea sõna või positiivse kommentaariga nende toodete kohta ning loomulikult levitada infot suurepäraste soodustuste kohta.