Swedbank Eesti kontorivõrgu juht Age Petter ütles, et seoses eriolukorraga oleme juba teinud oma töökorralduses mitmeid muudatusi.

„Olles elutähtsa teenuse pakkuja, peame ka praegu tagama klientide rahaasjade toimimise. Samas oleme näinud viimastel nädalatel pangaesindusse tulemas kliente, kes võinuks oma rahaasjad korda saada mõnes muus pangakanalis, näiteks internetipangas, äpis või läbi nõustamiskeskuse. Soovime hoida oma kliente ja nõustajaid ning seetõttu peame muutma töökorraldust.“

Alates 1. aprillist saab Swedbanki esindustes oma rahaasju korraldada üksnes eelneva broneeringu alusel.

Broneerimiseks on kaks võimalust – läbi internetipanga või helistades nõustamiskeskusesse.

  • Nõustamiskeskusesse helistades saab selgeks, kas vajaliku toimingu saab ära teha digikanalis või nõustamisekeskuse abil.
  • Kui selgub, et esinduse külastus on vältimatu, broneeritakse aeg sobivasse esindusse.
  • Hetkel on kõik esindused avatud lühendatult.


Age Petteri sõnul teeb pank kõik, et tagada piisav kaitse oma klientidele ja kliendinõustajatele. „Pangaesindustes jälgitakse kõiki ohutusnõudeid. Esinduses pakutavaid tehinguid me hetkel piiranud ei ole, kuid ka see võib muutuda. Samuti on meil palve, et kui mõni pereliige võib pangatoimingutes abi vajada, helista talle ja anna talle soovitus digikanalites või telefoni teel vajalikud toimingud teha.“

Swedbankil on üle Eesti 30 esindust, millest on praegu avatud 24.

SEB läks sama teed

Soovides kaitsta oma kliente ja töötajaid, lähevad SEB pangakontorid alates 1. aprillist üle eelregistreerimisega teenindamisele. Teenindus kontorites toimub edaspidi personaalselt kokku lepitud aegadel, mis vähendab nakkusohtu pangakontori ootealal.

SEB erakliendipanganduse divisjoni juht Sille Hallang: „Pangakontori külastajate arv on viimase kahe nädala jooksul vähenenud umbes poole võrra, kuid eriolukorras võiks kontorikülastus olla veelgi enam läbi mõeldud ja planeeritud. Uue töökorralduse alusel saame juba telefonikõne raames välja selgitada, milline on kliendi mure ning võimalusel selle kas telefoni- või videokõne teel lahendada.“

Alates aprillist tuleb nii era- kui äriklientidel eelregistreerida kontori külastamine ööpäevaringselt töötaval telefonil 66 55 100.