„Kõik meie plaanilised vastuvõtud toimuvadki nüüd ainult Skype’i teel või telefonikonsultatsioonidena, olles samas kättesaadavad kõikidele inimestele üle Eesti,” kirjeldas Confido Meditsiinikeskuse juht Kadi Lambot nende eriarstide, üld- ja perearstide, õdede ning teiste spetsialistide uut korraldust ja lisas, et kontaktivaba vastuvõtu saab kokku leppida lihtsalt, helistades Confido Meditsiinikeskuse üldnumbril 629 9277 või kirjutades aadressil info@confido.ee.

Confidos töötavad kõigi peamiste valdkondade eriarstid, kes annavad nõu tervise hoidmise ja probleemide ennetamise kohta, tegelevad haiguste diagnoosimise ning raviga, annavad eksperthinnangu olemasolevale diagnoosile ja raviskeemile ning teevad krooniliste haiguste järelkontrolli. „Suurt osa sellest saame teha ka üle veebi,” kinnitas Kadi Lambot.

„Juba kaks nädalat oleme teinud videovastuvõtte näiteks Vaimse Tervise Keskuse psühhiaatrite, psühholoogide ja teiste spetsialistidega ning kliendid on veebipõhised vastuvõtud väga hästi vastu võtnud,” lisas Lambot. Vastavalt Terviseameti korraldustele jätkub Confido kliinikutes kohapeal vaid vältimatu abi osutamine.

Confido arst Andreas Abel selgitas, et vältimatu abi on tervishoiuteenus, mida tervishoiutöötaja osutab olukorras, kus abi edasilükkamine või selle andmata jätmine võib põhjustada abivajaja surma või püsiva tervisekahjustuse.

„Seega saame kohapeal ravida patsiente näiteks ägedate põletiku sümptomitega, ägeda valu, trauma või ka allergilise reaktsiooniga,” selgitas Abel, kelle sõnul langetab vältimatu abi vajaduse otsuse arst Skype’i või telefonikonsultatsiooni põhjal ja saab vajaduse korral kutsuda patsiendi vastuvõtule või vajalikele uuringute tegemiseks kliinikusse.

Video- või telefonikonsultatsioone saab kokku leppida Confido Meditsiinikeskuse numbril 629 9277 või e-posti aadressil info@confido.ee.

Samuti on Confido käivitanud iga päev kell 9–21 töötava uue tasulise nõuandeliini 1500, kus tervisemurega pöördujaid teenindatakse nii eesti kui ka inglise keeles. Nõuandeliin 1500 võimaldab Confidol helistaja identifitseerida ja pakkuda isikustatud nõustamist. Nii on lisaks kiirele tervisenõu andmisele võimalik arsti otsusel avada patsiendile ka haigusleht või pikendada ravimite retsepte.