Kasuliku poole pöördus murelik Omniva klient, kes oli nördinud, et esialgu Järve keskusesse saabuma pidanud pakk saadeti teise linna otsa Lasnamäele. „Nimelt on saabunud juba hulk sõnumeid, kus Järve keskuse postkontori sulgemise järel suunatakse pakid hoopis Lasnamäele ja sunnitakse inimest sinna järele minema. Mingit seost Lasnamäe väljastuspunktiga mul ei ole,“ oli Pavel pahane.

„Kas tõesti vaatamata riiklikutele tungivatele soovitustele on Omniva asunud seisukohale, et inimesed peavad kodudest välja tulema ja kasutades ühiskondlikku transporti ja teisi võimalikke liikumisvahendeid rändama läbi linna, et koguneda Omniva poolt välja pakutud ühte väljastuspunkti,“ sõnas Pavel.

Omniva palub mõistvat suhtumist

Omniva meediasuhete juhi Mattias Kaiv palub praeguses eriolukorras ning pakimahu hüppelise kasvu ja kaubanduskeskuste postkontorite sulgemise valguses klientidelt mõistvat suhtumist. „Kõik meie kullerid, kirjakandjad ja klienditeenindajad annavad endast kõik, et kõik pakid siiski ühel või teisel moel inimesteni toimetada,“ kinnitas ta.

Olukorras, kus suurem osa Tallinna postiasutustest on eriolukorra tõttu suletud, tuleb Kaivu sõnul kõik pakid jaotama allesjäänud avatud postiasutuste vahel. Nendeks on Nõmme, Nurmenuku, Pallasti ning Lasnamäe Centrumi postkontor, lisaks avasime suurenenud mahuga toimetulemiseks ka täiendavad pakiväljastuspunktid – Pirita ja Majaka pakiväljastuspunkt.

Pakkide ümbersuunamisel avatud postiasutusse jälgitakse tema sõnul põhimõtet, et võimalusel saaks klient selle siiski lähimast avatud postiasutusest. „Järve postkontorile lähim avatud postiasutus on küll Nõmme postkontor, aga kuna tegemist on väiksema postiasutusega, mille seinad pole kummist, siis peame osad Järve postkontori saadetised edastama ka Majaka pakiväljastuspunkti, kus on ruumi rohkem ning ka klientidel turvalisem,“ tõdes Kaiv.

Kaiv lisas, et ühtlasi on Omniva pikendanud Tallinna avatuks jäävate postkontorite lahtiolekuaegasid (E-R 9-20; L 10-17), et klientidel oleks võimalus vältida rahvarohkeid tipptunde. „Praegu oleme täheldanud, et päeva esimeses pooles on postkontorite külastajaid pigem vähe, mistõttu on just see parim aeg oma pakile järele tulemiseks,“ soovitas ta.

Mujal Eestis suletavate postiasutuste osas suunatakse tema sõnul saadetised tavapäraselt ümber lähimasse postiasutusse.

Postkontorites oleme kasutusele võtnud mitmeid meetmeid, et tagada klientide ohutus:

  • Piirame korraga kliendisaalis viibivate klientide arvu
  • Postiasutused on varustatud desovahenditega.
  • Klienditeenindaja ning kliendi vahele on paigaldatud pleksiklaasid
  • Oleme märgistanud põrandale jooned, et kliendid teaksid paremini hoida 2m distantsi

„Ühtlasi on klientidel võimalus vajaduse korral paki hoiutähtaega tasuta pikendada, et klient saaks pakile järgi tulla talle sobivaimal ajal. Paneme klientidele siiski südamele, et saadetisele võiks esimesel võimalusel järgi tulla, kuna pakimahud on tavapärasest oluliselt suuremad,“ lõpetas Kaiv.