„Tulenevalt hetkeolukorrast, kus kogu ühiskonna esmane prioriteet on viia mittevajalike kontaktide arv miinimumini, suurendasime märkimisväärselt jõupingutusi, et Barbora e-pood oleks kättesaadav võimalikult laialdaselt üle Eesti ning juba sellest nädalast pakume koostöös Maximaga kontaktivaba ostlemise võimalust Eesti suuremates linnades ja enamikes maakonnakeskuses, kus on Maxima kauplus,“ lausus Barbora.ee tegevjuht Deniss Osman.

Maxima Eesti tegevjuhi Edvinas Volkase sõnul on eduka e-teenuse käivitamise aluseks lai Maxima jaekaubandusketi kaupluste võrk ja hästi ette valmistatud personal. „Täna suudame pakkuda Barbora Expressi kasutajatele 600 erinevat toodet, millest valdav osa on värske kategooria kaup ning lisaks kuivained, konservid ja esmatarbekaubad,“ sõnas Edvinas Volkas. „Usun, et käivitatav teenus loob väga suurele osale Eesti elanikkonnast uue võimaluse teha oma igapäevased ostud kontaktivabalt ja turvaliselt,“ lisas Edvinas Volkas.

Tellimisel valib klient esmalt barbora.ee leheküljelt Barbora Express teenuse ning seejärel maakonna, milles asuvasse Maxima kauplusesse ta soovib oma kaubale järgi minna. Seejärel avaneb tavapärane e-poe keskkond koos valikuga toidu- ja esmatarbekaupadest. Ostukorv komplekteeritakse kaupluses ning selle üleandmine toimub kontaktivabalt kaupluses spetsiaalselt märgistatud alal.

Deniss Osman lisas, et kuna tänases eriolukorras on iga kaupleja ülesanne tagada maksimaalne turvalisus ja hügieeninõuete ning 2+2 reegli täitmine, saab Barbora Expressi kaupade eest esialgu tasuda vaid tellimust sooritades kas pangaülekande või kaardimaksega.

Esimeses etapis on see võimalus 10 Tallinna Maxima kaupluses ning lisaks ka Viimsi ja Maardu kauplustes.

Teenus laieneb käesoleva nädala jooksul ka teistesse Maxima kauplusesse üle Eesti. Barbora Expressi kontaktivaba ostu teenust pakkuvate kaupluste kaart on nähtav siin.