USA annab lennufirmadele 25 miljardit dollarit abi, millest osa on mõeldud nende palgatoetuseks. Suured lennukompaniid maksaksid abisummast tagasi umbes 30%, väikesed lennufirmad ei pea riigile kapitaliosalusi andma.


Abisaamise eelduste kohaselt ei tohi lennukompaniid enne 30. septembrit töötajaid lahti lasta ega muuta ametiühingutega sõlmitud kollektiivlepinguid. Samuti ei tohi abisaajad tuleva aasta septembrini osta tagasi oma aktsiaid ega maksta dividende. 


Eelmise suure finantskriisi ajal läksid keskpankade abistamise põhiaur ja maksumaksja raha finantssektorile, eriti pangandusele. Tekkis õigustatud küsimus, kas peabki olema nii, et privatiseerime kasumid ja natsionaliseerime kahjumid. Rahva viha koondus pangajuhtide suurte töötasude vastu ega sallitud muljet, nagu päästetaks aktsionäre, kes päästmise pealt teenisid. 

Kui küsida, mis oleks olnud alternatiiv – kas lasta kapitalismil toimida ning hävitada konkurentsivõimetud pangad ja ettevõtted –, siis selle potentsiaalsed tagajärjed võinuks meenutada ülehelikiirusel kiviaega tagasipöördumist.