Tallinna Kaubamaja kinkekaarti saab kasutada ainult poes ning siis vaid füüsilisel kujul välja prinditud paberiga, kus kood kirjas. Hetkel ei saagi ju siis üldse kasutada,“ imestas Kasuliku poole pöördunud Kristi.

Ka teine klient kirleldas oma pettumust. „Külastades Tallinna kaubamaja e.poodi ja avastades et seal ei ole võimalik tasuda sünnipäevaks saadud kinkekaardiga oli väga suur pettumus. Arvan et praegusel ajal väga paljudele klientidele see suur pettumus,“ arvas ta.

Klienti imestas, et praegu saab ainult e-poes oste teha, aga suur asutus nagu Kaubamaja kontsern ja nende e-poodides nii I.L.U kui ka Tallinna kaubamaja e-pood ei ole võimalik tasuda nende kinkekaartidega. Kõik kauplused SHU, ABC I.L.U ja Kaubamaja on suletud. „Kasutada saan neid ainult Selverist ostmiseks. Kas tõesti pean sünnipäevaks märtsis saadud 200-eurose kinkekaardiga Selverisse süüa minema ostma?“ oli klient nördinud.

„Hetkel reklaamib Kaubamaja e-pood kuidas kogu fashion on -30% ja ei saa kasutada ei kinkekaarte ega sooduspunkte, mida siis kogutakse partnerkaardiga ostes,“ pahandas klient.

Kaubamaja AS kommunikatsiooni- ja turundusspetsialist Mai-Liis Sipria: oodata tuleb olukorra normaliseerumiseni

„Kahjuks tehniliselt ei ole võimalik Partner kinkekaardiga e-poes tasuda. Meil on väga hea meel, kui klient soovib kinkekaarti Kaubamajas kasutada, kindlasti saab seda teha siis, kui kauplused taas avatud,“ sõnas Sipria.

Sipria lisas, et kaupluste sulgemine on olnud nii kaupluse kui klientide jaoks raske ning nad loodavad, et olukord normaliseerub õige pea.

„Partner kinkekaardid kehtivad 3 aastat ning kui on soov hoida seda allahindluskampaania perioodiks, siis kindlasti on seegi võimalik. Kõik kinkekaardid, mis aeguvad eriolukorra ajal, pikendatakse automaatselt augusti lõpuni,“ kinnitas Sipria.

Partnerkaardi soodustus kehtib Sipria sõnul ka e-poes, soodustuse saamiseks peab klient ennast e-poe tellimust tehes sisse logima.