Kasuliku poole on pöördunud mitu pahast klienti, kes ei ole saanud Rademari e-poest tellitud kaupa mitme nädala jooksul kätte. Samuti on poel raskusi klienditoe poole pöördunud inimestele vastamisega.

"Radmar ei vasta kõnedele mailidele, ei selgitata, mis
toimub. Läheks ise oma toodetele järele, aga ei nendega ei saa kontakti," ütles Kasuliku poole pöördunud murelik klient.

Paljud kliendid on pöördunud poega ühenduse saamiseks ka Rademari sotsiaalmeediakontole, kus on üle 230 kommentaari. Paljud murelikud kliendid kirjeldavad, et ootavad tellimust juba mitmendat nädalat.

"Tellisin kauba 7.03, eile 15.03 jōudis ainult pool tellitud kaubast. Meilidele vastust ei saa, klienditoe telefon kas kinni vōi ei vasta, mida teha? Kas on üldse lootust puuduolevat osa saada?" kirjutab üks klient Facebookis Rademari lehel.

Samuti kirjutavad mitu klienti, et neil on olnud probleeme sellega, et saadetud kaubal on turvaelemendid külge jäänud. "Turvaelemendid võiks eemaldada enne saatmist. Maapiirkonnas puudub võimalus eemaldada ja ise eemaldades ebameeldibv üllatus kui vargakindel," kirjutas klient.

Teiste murede vahel on ka mõned kliendid siiski, kes on saanud kauba kätte normaalse tarneajaga.

Rademar: eksisime klienditoe mahuga

Rademari juhatuse liige Margus Juksar ütles, et kaubanduskeskuste sulgemise hetkest on e-poe maht oluliselt tõusnud. "Alustasime koheselt vajalike muudatustega nii ruumi, protsesside kui ka meeskonna koosseisu osas. Samas peama jälgima ka meie heade töötajate tervist," sõnas ta.

"Kahjuks kõik muudatused ei mõju koheselt ning jõuavad viitega. Meie e-pood oli rajatud kasvama 20-30% aastas. Täna asendab ta meie 16 kauplust, mis kõik on suletud," rääkis Juksar.

"Klienditoe mahuga eksisime tugevalt - täna hommikust on meeskond seal taga mitme inimese võrra suurem, jälgime olukorda ja vajadusel teeme uued muudatused," tõi Juksar välja, et lahendustega tegeletakse.

Tarneaega mõjutavad Juksari sõnul erinevad tegurid, peamine põhjus, mis tekitas mure oli e-poe kauba käitlemise pinna suurus, mis on täna õhtuks on lahendatud.

"Teine keerulisem koht on meie suletud poed kaubanduskeskustes, kust on vaja igapäevaselt liigutada tooteid, et komplekteerida e-poe tellimusi," rääkis Juksar. Suuremate tellimuste puhul võib tema sõnul sattuda nii, et kaup tuleb meie kesklattu 3-4 kauplusest üle Eesti, mis kõik võtab lisaaja.

"Tarneaja kiirendamise ja klienditoe parandamisega tegeleme igapäevaselt edasi," lubas Juksar.

"Oleme tänulikud kõigile, kes on meid toetanud ja meil on siiralt kahju, et kõike ei suutnud kiirelt muuta," lõpetas Juksar.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena