Reedel võis Kristiine pakipunkti juures näha ebatavaliselt pikka järjekorda. Kuigi pakipunktis oli tööl neli töötajat, vähendas käsiseadmete tõrge pakkide väljastamise kiirust märkimisväärselt.

"Sellest oli tõenäoliselt tingitud ka ebatavaliselt pikk järjekord. Palume kõikidelt ootejärjekorras viibinud klientidelt vabandust," ütles Omniva pressiesindaja Mattias Kaiv.

Tõrkunud seadmed vahetatakse Kaivu sõnul välja ning järgnevatel päevadel saab pakkuda juba kiiremat teenindust.

Pakipunkt vahendab päevas 700 pakki

Eile pöördus Kasuliku poole lugeja ja andis teada, et Kristiine ajutise pakiväljastuse ootejärjekord on väga pikaks veninud. "Ootejärjekorras numbri võimalus puudub ja umbes 45 inimest seisavad tuule käes. Kurvaks teeb see, et teenindab üks töötaja," andis lugeja teada.

Kommentaarides kirjutanud lugejad andsid teada, et neljapäeva pärastlõunal oli järjekord veel pikem, enda pakki pidid mõned inimesed ootama lausa kaks tundi.

Delfi fotograafi sõnul oli tõepoolest järjekord pikk, kuid inimesed hoidsid väga kohusetundlikult üksteisega distantsi. Olukorral hoiab pisteliselt silma peal ka politsei.

Samuti oli järjekord Viimsi pakipunktis, kuid seal oli olukord rahulikum.

Kaiv rääkis, et Krsitiine pakipunktis on neil alati tööl vähemalt neli inimest. "Osad neist toimetavad laos sees ja annavad pakke väljastajatele kätte. Hindame ressursivajadust kogu aeg ning otsime pidevalt ka võimalusi, kuidas paki väljastamist kiirendada," lubas ta.

"Hetkel toimetab üks pakipunkt päeva jooksul klientideni ligikaudu 700 pakki, mis muidu jääks pakiautomaadi vabaneva kapi ootele," lisas Kaiv.

Vaata lähemalt galeriist!