Omniva juhatuse liikme ja pakiäri juhi Andre Veskimeistri sõnul otsib ettevõte erinevaid võimalusi, kuidas eriolukorras klientide võimalusi paki kättetoimetamisel laiendada. „Katsetame koostöös Boltiga lahendust, kus klient saab talle pakiväljastuspunkti saabunud paki tellida Bolti teenusega koju,“ ütles Veskimeister. „Ühtlasi loodame piloodist saada ka kogemuse, kuidas võiks traditsiooniline pakivedu toimida koostöös kaasaegse sõidujagamisplatvormiga.“

“Näeme, et praeguses keerulises olukorras on postiteenus ülekoormatud ning saame siin abiks olla, kasutades oma laia juhtide võrgustikku ja kogemust transporditeenuse pakkumisel. Loodame, et uus lahendus lühendab ootejärjekordi ning kutsume kliente üles andma tagasisidet, et teenus veelgi mugavam oleks,” lisas Bolti Eesti tegevjuht Aleksei Kolesnikov.

Kui kliendi pakk on Boltiga kojutellimiseks sobiv, saadab Omniva selle kohta täiendava SMSi. Sõnumis olev link viib kliendi spetsiaalsele Bolti veebilehele, kus on võimalik paki kojutellimus vormistada, kusjuures ühte tellimusse võib lisada ka mitu postkontoris olevat pakki. Pärast tellimuse kinnitamist saadab Bolt kliendile lingi, mille kaudu saab paki liikumist ja eeldatavat saabumisaega jälgida läbi kaardirakenduse.

Seoses eriolukorra valitsuskomisjoni otsusega suleti Eestis 19 kaubanduskeskuses asuvat postkontorit, üle poolte neist Tallinnas. Kõikide nende postkontorite pakid jaotusid nelja avatuks jäänud postkontori (Nurmenuku, Nõmme, Pallasti, Lasnamäe) ja kahe pakiväljastuspunkti (Majaka, Pirita) vahel. Võimalusel suunatakse pakk lähimasse avatud postiasutussse, aga kuna koormus avatuks jäänud postkontoritele on erakordselt suur ning kõik ümbruskonna pakid ei pruugi ühte kontorisse ära mahtuda, siis võib osade piirkondade puhul saadetis ka kaugemasse kontorisse jõuda.

Koostöö Boltiga võimaldab kliendil tavapärasest kaugemal asuvast postiasutusest pakk hõlpsasti koduukseni tellida. Pilootprojekti ajal pakutakse kojutellimise võimalust kõige suurema pakikoormusega postiasutustes — Nurmenuku postkontoris ja Majaka pakiväljastuspunktis.

Bolti teenust pakutakse kliendile saadetise SMS’is juhul, kui saadetise väljastamine ei nõua täiendavaid tegevusi nagu näiteks impordi- või muude maksude tasumine või dokumendi täitmine või tagastamine jne.

*

NB! Delfi koostöös Tallinna linnaga püüab Eestit tabanud eriolukorra ja probleemide ajal viia kokku pealinna abivajajaid- ja pakkujaid. Osale sinagi aktsioonis “Seljad kokku”!

Täpsemad reeglid:

1. Delfi pakub võimalust kõikidele töö- ning abivajajatele või -pakkujatele endast märku anda.
2. Blogisse saavad postitada registreeritud identifitseeritavad kasutajad.
3. Kõik avaldamisele minevad postitused on moderaatori poolt modereeritud.
4. Postitus peab sisaldama probleemi või abi pakkumise kirjeldust, piirkonda, inimese nime ja kontaktandmeid (e-mail ja/või telefoninumber), mille kaudu saab abivajaja või abipakkujaga ühendust.
5. Keelatud on postitada kellegi teise andmeid või tekitada postitusega kellelegi kahju.
6. Igas postituses ja üleskutses tuleb lähtuda valitsuse antud kehtivatest korraldustest.
7. Delfi ei vastuta postituste aegumise või adekvaatsuse eest.
8. Kuulutusi avaldatakse järgmistel kellaaegadel: 09.00, 12.00, 15.00, 18.00 ja 21.00.