“Oleme eriolukorra ajal rakendanud mitmeid meetmeid klientide ja oma töötajate ohutuse tagamiseks,” lausus K-rauta kaupluseid opereeriva Kesko Senukai Estonia tegevjuht Donatas Zalobaitis. “Käes on kevad ja paljudes kodudes erinevate kodu- ja aiatööde aeg. Inimesed soovivad sooritada ostud ohutult ja ilma mitmepäevase ooteajata ning just seda me tellimuskeskuses võimaldame ja garanteerime kauba komplekteerimise kuni 2 tunni jooksul.”

Zalobaitise sõnul saavad ostjad kauba kätte ohutult, minnes komplekteeritud ostudele järele kaubahoovi ning kaupade üleandmine on kontaktivaba.

K-rauta hakkas tellimuste komplekteerimist telefoni ja e-kirja teel pakkuma juba aprilli alguses, kuid nüüdsest on avatud ka ühtne keskkond, kus oma ostud sooritada ja seejärel kauplusesse järele minna – Tallinnas Haaberstis ja Tondil, Tartus, Pärnus, Rakveres, Valgas, Võrus ja Kuressaares. Samuti on võimalik tellida kaup kulleriga koju.

“Inimesed soovivad kõrvuti tavapärase e-ostlemisega lahendust, kus kaubatarnena eelistatakse ise järeletulemist, seda eriti mahuliselt suuremate ostude puhul – olgu näiteks mullad, väetised ja istikud-taimed ja ka mitmesugused erigabariidilised kaubad nagu põranda- ja laeliistud, aiatööriistad ja -masinad jne,” lisas Donatas Zalobaitis.

Otse kauplusest tellimiseks tuleb valida K-rauta kodulehelt püsikliendi alammenüü Lemmikkaart või minna otse veebilehele www.lemmikkaart.ee.