KFC võttis turunduskulude jälgimiseks kasutusele plokiahela tehnoloogia
KFC algatas oma Kesk-Ida restoranides pilootprogammi, mille eesmärgiks on plokiahela tehnoloogia abil turunduskulude optimeerimine.
Kentucky Fried Chickeni eesmärgiks on uue tehnoloogia abil parandada turunduskulude ning ka -tulemuste jälgitavust. Lisaks sellele soovib KFC juhatus parandada nii reklaami loojate, avaldajate kui ka tarbijate turvalisust ja privaatsust.
Pilootprogrammiga soovitakse näidata, kuidas plokiahela tehnoloogiat kasutades on võimalik parandada andmetöötlust, brändi nähtavust ja reklaamide tõhusust. See võimaldab ka reklaamist tulenevat tulu optimeerida. KFC loodab uue tehnoloogia abil veel vähendada erinevaid võimalusi pettusteks, sest uus süsteem näitab reaalajas, milliseid reklaame, kui palju ja kus parasjagu näidatakse.
Ozge Zoralioglu, KFC turundusjuht, ütles kommentaariks: “Nüüd on meil võimalik saada reaalajas andmeid reklaamide efektiivsuse kohta ning plokiahela tehnoloogia omaduste tõttu saab olla alati andmete usutavuses kindel.”
KFC on varemgi uute tehnoloogiatega katsetanud. 2018. aastal võttis Kanada KFC menüüsse uue toote - Bitcoin Bucket, mida sai osta ainult juhul, kui maksti Bitcoiniga.