ELMO Rent on eriolukorra algusest saati otsinud võimalusi, kuidas oma meeskonna ja kliendibaasiga kriisi leevendada. Et ajal mil rohkem inimesi kodus karantiinis püsivad, autod niisama ei seisaks, registreeriti end koheselt Rohevalla tugiteenuseid pakkuvate ettevõtjate, vabatahtlikud.ee ja kogukondaitab.ee nimekirjadesse. Samuti anti vallale otse märku, et ollakse valmis seal kus vaja, teistega seljad kokku panema.

Kõige esimese vabatahtliku projektina käidi koos Tallinn Music Week meeskonnaga Kesklinna Valitsusel abis, et kontrollida lasteväljakute piirete olukorda.

Üsna pea tuli ka sadamas seisva Silja Europa töötajatest koosnevalt vabatahtlike tiimilt ettepanek ühendada jõud Tallinna kiirabi aitamiseks. Silja Europa meeskonnal oli soov minna appi kiirabibaase desinfitseerima ning otsiti liikumisvahendit kiirabibaaside vahel liikumiseks. ELMO elektriautod sobisid selleks ideaalselt. Praegu toimetab Tallinna kiirabi juures kaksteist eeskujulikku abilist, kelle kasutada on ELMO elektriautod.

Kuigi korraga on kasutuses vaid üks elektriauto, siis ettevõtte tegevjuhi Enn Laansoo, Jr. sõnul suudetakse ligi viiekümne ELMO baasi kuuluva elektriautoga pakkuda ka kordades suurematele vajadustele lahendust ning ollakse valmis osalema ka teistes sarnastes vabatahtlikkuse alusel toimivates projektides.

Kuidas on praegune olukord autorenditeenust üldse mõjutanud? Märtsi ja aprillikuu müüginumbrid on Laansoo sõnul ületanud veebruarikuised ning kriis ei ole suutnud autorenditeenust päris pausile panna. “Küll aga ei ole näha veel hooaja algusele oodatud tõusu, seega peame veel rohkem pingutama”, lisas Laansoo.

*

NB! Delfi koostöös Tallinna linnaga püüab Eestit tabanud eriolukorra ja probleemide ajal viia kokku pealinna abivajajaid- ja pakkujaid. Osale sinagi aktsioonis “Seljad kokku”!

Täpsemad reeglid:

1. Delfi pakub võimalust kõikidele töö- ning abivajajatele või -pakkujatele endast märku anda.
2. Blogisse saavad postitada registreeritud identifitseeritavad kasutajad.
3. Kõik avaldamisele minevad postitused on moderaatori poolt modereeritud.
4. Postitus peab sisaldama probleemi või abi pakkumise kirjeldust, piirkonda, inimese nime ja kontaktandmeid (e-mail ja/või telefoninumber), mille kaudu saab abivajaja või abipakkujaga ühendust.
5. Keelatud on postitada kellegi teise andmeid või tekitada postitusega kellelegi kahju.
6. Igas postituses ja üleskutses tuleb lähtuda valitsuse antud kehtivatest korraldustest.
7. Delfi ei vastuta postituste aegumise või adekvaatsuse eest.
8. Kuulutusi avaldatakse järgmistel kellaaegadel: 09.00, 12.00, 15.00, 18.00 ja 21.00.