TTJA pressiesindaja Anne-Mai Helemäe sõnul on aga e-kaubanduse järelevalve vaatest on tõusnud vihjete osakaal.

“Peamised vihjete teemad on olnud: tarneajad (ilmselt ei ole kauplejad osanud ette näha e-poest ostmise tegelikku tõusu ega arvestanud koostööpartnerite võimekusega); raha tagastamine - raha tagastamise kohta antakse eksitavat teavet (14 päeva asemel öeldakse ajaks 30 päeva); kauplejaga ei saa peale tellimuse tegemist enam ühendust ning mõnel korral on ka kaup jäänud saamata,” kirjeldab ta.

“Üldist plaani vaadates saab paar asja välja tuua. Näiteks on meie poole rohkem pöördunud ettevõtjad, kes enne toimisid tavakauplusena või siis täiesti uued e-poe tegijad. Ettevõtjad on tundnud huvi üldiste nõuete vastu, millistele toodetele kehtivad erinõuded, millistel toodetel kehtib 14-päevane tagastusõigus, milline on kohustuslik info e-poes,” lisab ta.