Rimi avas tänasest e-poe. Turule tuldi suurema võimekusega, kui enne koroonakriisi algselt plaanis
Rimi avas täna e-poe, mis teenindab esialgu Tallinna ja Tallinna lähiümbruse piirkonda. Lisaks kojukandele pakub Rimi Drive teenust Laagri Rimis, kus teenindaja paneb tellimuse kliendi auto pagasiruumi ja kaupade kättesaamise võimalust Laagri ja Haabersti Rimi hüpermarketite kaupluse väljastuspunktidest. Aasta jooksul tulevad Drive alad samuti teistesse Tallinna suurematesse Rimidesse.
Rimi juht Vaido Padumäe rääkis, et ka Rimi tuli e-turule hoopis suurema võimekusega, kui oli esialgu planeeritud. „Meil polnud võimalik alustada vaikselt ja õppida tasapisi kogemustest, vaid tegutseda tuli täisvõimsusega, kohe ja praegu. Testperioodil oli meie e-poe käive samaväärne mini Rimi käibega, mis oli piiratud klientide hulga juures väga hea tulemus. Usun, et see annab meile tulevikuks väga hea kogemuse, kuidas edasi minna ning olla konkurentidega võrdväärne, hoolimata sellest, et avasime oma e-poe teistest jaekettidest tunduvalt hiljem.“
Rimi e-poe valikus on ligi 10 000 toodet ning e-poodi pääseb siit: https://www.rimi.ee/epood
Lisaks kullerteenusele ning Drive aladele saab ettetellitud kaubad kätte ka vastava kaupluse väljastuspunktist.
Testperioodi ostetuim kaup olid puu- ja köögiviljad
„Kõige populaarsemad tooted olid Rimi lojaalsetest klientidest koosneva testgrupi hulgas värsked puu- ja köögiviljad,“ sõnas Padumäe. „Väga palju saime esimestelt klientidelt kiita puu- ja köögiviljade hea kvaliteedi eest. Ühtlasi meeldis meie klientidele väga, et Rimi ei pakenda lahtiselt müüdavat kaupa ühekordsetesse kilekottidesse ning kogu kaup tuuakse klientidele paberkottides. Samuti on paberkottidele klientide teavitamiseks märgitud puu- ning köögiviljade päritolumaa.“
„Rimi alustas e-poe testimist oma töötajate hulgas juba aprilli algusest ning järk-järgult lisati testgruppi Rimi lojaalseid kliente. Aktiivselt kasutati testperioodil kullerteenust. Samuti leidis väga aktiivset kasutust Laagri Rimi Drive ala,“ rääkis Rimi juht.